دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1400 - 15:19

رزرو بهترین هتل های مشهد با بالاترین تخفیف در سفرهای گالیور

مشهد الرضا یکی از مشهورترین مناطق گردشگری ایران است. بسیاری از مسافران خارج از کشور که از ایران دیدن می کنند و می خواهند در این شهر اقامت کنند و از جاذبه های مشهد و استان خراسان دیدن کنند ، هتل هایی از مشهد را انتخاب میکنند که در لیست زیر به معرفی تعدادی از آن ها میپردازیم :
کد خبر : 613411
هتل های مشهد



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، هتل اترک مشهد یکی از بهترین مراکز اقامتی برای کسانی است که می خواهند در فاصله بسیار کوتاهی تا حرم امام رضا (ع) اقامت داشته باشند.


این هتل در موقعیت استثنایی قرار دارد و با پیاده روی کوتاه می توانید به حرم برسید.


اقامتی دلپذیر با کیفیت خوب و پذیرایی مناسب که سفر شما را به یاد ماندنی تر می کند.


این هتل در سال 1980 به بهره برداری رسید و به عنوان هتل 4 ستاره مشهد مشهور است.


هتل اترک مشهد از امکانات کامل و رضایت بخشی مانند رستوران با معماری سنتی تشکیل شده است که به گرمی از شما پذیرایی می کند و نیز می تواند از رستوران دیگری که در بالاترین طبقه هتل واقع شده است لذت ببرد.


یک رستوران در فضای باز با طراحی های مدرن توجه شما را به خود جلب می کند در حالی که شما را به داشتن غذاهای خوشمزه همراه با چشم انداز بسیار دیدنی به حرم مطهر دعوت می کند.


در هر نوبت نوشیدنی های عالی در کافی شاپ 24 ساعته هتل می توانید از انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.


لحظات صمیمی و هیجان انگیزی را در مجموعه ورزشی هتل سپری کنید. از سونا و جکوزی با طراحی های استثنایی یا باشگاه تناسب اندام با دستگاه های مختلف تولید شده توسط بهترین مارک های جهان لذت ببرید.


همچنین در صورت نیاز به مکانی برای برگزاری سمینار یا کنفرانس ، اتاق کنفرانس هتل می تواند خواسته های شما را برآورده کند.


از طرف دیگر ، اگر به سوغاتی های ایرانی علاقه دارید ، این هتل به شدت به شما توصیه می شود زیرا در نقطه شروع بازار بزرگ امام رضا (ع) واقع شده اید و می توانید به راحتی از تمام نقاط بازار دیدن کنید.


سالن پذیرایی ، خدمات تاکسی ، خانه داری 24 ساعته ، خدمات پزشکی و خدمات خشکشویی از دیگر امکانات رفاهی هتل است.


با اقامت و رزرو هتل مشهد در هتل اترک مشهد ، معلولان نیز می توانند از سفر به مشهد به دلیل تجهیزات ویژه ای که برای آنها تهیه شده است لذت ببرند.


اقامتی شیرین در هتل اترک مشهد داشته باشید.


هتل پارسیس مشهد یک هتل 5 ستاره است که در سال 2016 به بهره برداری رسید. این هتل یک ساختمان کاملا نوساز در 16 طبقه شامل 112 واحد اقامتی مجهز به انواع امکانات و خدمات است. آماده استقبال از مسافران و زائران بارگاه منور رضوی از سراسر جهان است.


رستوران زیبا با غذاهای متنوع و خوشمزه ، کافی شاپ با محیط آرام و صمیمی و نوشیدنی های سرد و گرم ، بانک و دستگاه خودپرداز ، پارکینگ سرپوشیده ، وای فای رایگان ، استخر ، سونا و جکوزی ، مرکز خرید ، چایخانه سنتی ، اتاق ماساژ ، اتاق بازی برای کودکان از دیگر امکانات هتل است. این هتل به عنوان نزدیکترین مراکز اقامتی به حرم امام رضا (ع) شناخته می شود.علاوه بر این ، دسترسی آسان و ساده به فرودگاه و ایستگاه راه آهن ، تعداد زیادی مسافر ، داخلی و خارجی را به خود جذب می کند. برای زائران خارجی که مایل به زیارت امام رضا در مشهد هستند ، پس از اخذ ویزای ایران و سپس تلاش برای یافتن هتلی مناسب در مشهد ، هتل پارسیس یکی از بهترین انتخاب های شما برای اقامت در مشهد که در شمال شرقی ایران واقع شده است خواهد بود. انواع اتاق ها و سوئیت ها با تزئینات و امکانات مختلف آماده خدمات به مهمانان و ایجاد اقامتی لذت بخش و استثنایی برای شما و همراهان شما می باشد. علاوه بر این ، یک آپارتمان شگفت انگیز به نام رویال یک پیشنهاد ویژه برای افراد VIP و اقامت رویایی است.


هتل کوثر ناب مشهد : این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر مشهد شناخته می شود. این هتل در فاصله نزدیک به 10 دقیقه پیاده تا حرم امام رضا (ع) قرار دارد.


خوشبختانه ، اینجا دور از جمعیت شهر است تا آرامش بیشتری برای شما و همراهان شما ایجاد کند. اگر علاقمند به پیاده روی صبحگاهی در پارک هستید یا به دنبال مکانی برای تفریح و زیارت هستید ، هتل به دلیل موقعیت نزدیک به پارک وحدت ، به عنوان یکی از پارک های معروف و بزرگ شهر ، به شما بسیار توصیه می شود. در اینجا ، مسافران در طیف گسترده ای از اتاق ها و سوئیت های مختلف مانند امپریال ، رویال ، آپارتمان دوبلکس و سوئیت استودیو با انواع امکانات رفاهی استراحت می کنند تا بهترین اقامت را برای مهمانان خود ایجاد کنند. لابی بسیار زیبا با دکوراسیون مدرن و جذاب ، مبلمان راحت و نورپردازی هیجان انگیز از دیگر ویژگی های درخشان هتل است که بهترین امکان را برای گفتگوهای دوستانه یا خانوادگی و جلسات رسمی فراهم می کند. همچنین ، هتل دارای انواع امکانات پذیرایی مانند روف گاردن ، رستوران گردان و چایخانه سنتی هستند تا لحظات فراموش نشدنی را برای مسافران ایجاد کنند. اگر شما نیز مانند دیگر مسافران به سوغاتی های ایرانی علاقه دارید ، می توانید از مجموعه چشم نواز آنها در فروشگاه های مختلف هتل دیدن کنید. با اقامت در این هتل مشهد می توانید در وقت خود به بهترین شکل ممکن صرفه جویی کنید زیرا همه نوع امکانات شما را احاطه کرده و نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارید. در نهایت ، یک مجموعه ورزشی منحصر به فرد و عالی همچنین می تواند لذت سفر شما را چند برابر کند.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

برچسب ها: هتل مشهد مقدس مشهد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته