دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

فریدون معینی: قطر رقیب اصلی امیدها در بازی‌های دور گروهی است/ شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش کادر فنی و مدیران تیم ملی امید، تیم یک دست و بدون حاشیه ای شکل گرفت که شانس زیادی برای صعود به المپیک دارند.
کد خبر : 61320

تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین بازی‌ دور گروهی رقابت‌های انتخابی المپیک روز گذشته موفق شد با دو گل از سد سوریه بگذرد. شاگردان محمد خاکپور نمایش خوبی در این بازی از خودشان نشان دادند و امید مردم را برای صعود به المپیک 2016 ریو زنده کردند.


فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیم ملی امید و نحوه عملکرد این تیم در بازی روز گذشته مقابل سوریه بیان کرد: «روز گذشته بازی متعادل و منطقی را از بچه‌ها شاهد بودیم. بازی قابلیت خوبی داشت و تقریبا از نظر کار شکلی پیش بینی شده بود. بازیکنان به خوبی توانستند تسلط بازی را در دست بگیرند و اجازه قدرت نمایی را به تیم حریف ندهند.»


وی ادامه داد: «مهمترین مساله در بازی روز گذشته، دیسیپلین خوب بازیکنان تیم در اجرای تاکتیک‌ها بود. در اکثر دقایق بازی شاهد حرکات تکنیکی خوب از تیم ملی بودیم که نشان دهنده قدرت این تیم در این رقابت‌ها است.»


کارشناس فوتبال ایران در مورد بازی بعدی ایران مقابل میزبان مسابقات که جدی‌ترین رقیب تیم ملی در این گروه است، گفت: «قطر رقیب اصلی ما در این گروه محسوب می‌شود. در بازی دیروز هم موفق شد چین را شکست دهد و درصدر جدول این گروه قرار گیرد. شرایط میزبانی کار را برای آنها راحت تر می‌کند و بازی بعدی تیم ملی مقابل این تیم مشکل‌ترین دیدار ما در این گروه است.»


معینی در خصوص شانس ایران برای صعود به المپیک 2016 ریو افزود: «با تلاش کادر فنی و مدیران تیم ملی امید، یک تیم بدون حاشیه و یک دست شکل گرفت که شانس ما را برای صعود به المپیک زیاد کرد. در حال حاضر باید به فکر صعود از این گروه باشیم که خوشبختانه با کسب سه امتیاز بازی اول که برای ما خیلی مهم بود، کار برای ما راحت تر شد. در مرحله بعد رقبای سختی مثل ژاپن و استرالیا رو پیش رو داریم اما اگر بازیکنان تیم ملی از نظر ذهنی بتوانند خودشان را آماده کنند، قطعا شانس ما از سایر تیم‌ها بیشتر است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته