دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیونل مسی:

آمادگی ترک بارسا را نداشتم/ از پاری‌سن‌ژرمن به خاطر پیشنهادش تشکر می‌کنم

فوق ستاره آرژانتینی در مصاحبه ایی که با France football انجام داده به چند سوال پیرامون انتقالش از بارسا به پاریس سن ژرمن پاسخ داد.
کد خبر : 613190
لیونل مسی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا،لیونل مسی در تازه‌ترین گفت و گو خود با مجله فرانس فوتبال به سوالات مطرح شده پاسخ داد که گزیده ای از آن را می‌خوانید؛


خبرنگار: بعد از بازگشت از کوپا آمریکا به بارسلونا همه چیز طبق برنامه پیش نرفت انتظار اتفاق هایی که افتاد رو داشتی یا نه؟


*مسی: صادقانه بگم،نه اصلا. وقتی بعد از بازی های کوپا آمریکا به بارسلونا برمی‌ گشتم‌به این فکر می‌کردم که قراردادم رو تمدید کنم و مستقیم به تمرینات تیم ملحق شوم. فکر می‌کردم همه چیز مرتبه و فقط تمدید قرارداد امضای من مانده. اما زمانی که به بارسلونا رسیدم،به من گفتن؛ امکان تمدید قرارداد من نیست و نمی‌توانم بمانم. باید به دنبال تیم جدیدی بگردم بخاطر اینکه باشگاه نمی‌تواند قراداد من را تمدید کند. این اتفاق برنامه های مرا به هم ریخت.


خبرنگار: شما در سن ۱۳ سالگی روزاریو رو ترک کردید که به اروپا بیاید. آیا این حس رو پیدا کردید که دوباره خانه خودتون رو بعد از ۱۳ سال ماندن در بارسلونا ترک می‌کنید؟


*لیونل مسی: البته؛ ترک باشگاه برای من بسیار سخت بود. اینکه خونه خودم در بارسلونا رو ترک کنم و خانواده‌ام هم باید عادت های خودشون و تغییر دهند. مدرسه بچه هام باید تغییر می‌کرد و به یک منزل جدید نقل مکان می‌کردند.اولین بار بود که این اتفاق در دوران بازیگریم برای من رخ می‌داد. فکرم خیلی مشغول بود، چاره دیگه ایی جز ترک باشگاه نداشتم. خواسته باشگاه به این شکل بود و ما باید آن موضوع رو قبول می‌کردیم.


خبرنگار: آیا PSG به محض اینکه جدایی تون رو اعلام کردید با شما تماس گرفت؟


*لیونل مسی: بارسلونا بیانیه ایی منتشر کرد و اعلام کرد که دیگر قرار نیست به کار خود در باشگاه ادامه دهم،از اون لحظه به بعد با خودم فکر میکردم که قراره کجا برم؟
مجبور بودم یک تیم جدید پیدا کنم تا دوران بازیگری خود را ادامه بدم. من خوش شانس بودم که از باشگاه های متعددی پیشنهاد داشتم و یکی از آنها پاریس سن ژرمن بود. من از این باشگاه سپاسگزارم بخاطر اینکه، از همون اول،با من خیلی خوب رفتار کردند. آنها به من نشان دادند که واقعا من را می‌خواهند و حواسشون به من بود.
از آنها تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم.


انتهای پیام/۴۱۴۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته