دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی خبر داد؛

مناسب سازی فضاها و اماکن موجود در مجتمع های خدماتی-رفاهی

ابراهیم کاظمی گفت: مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی در دست ساخت و یا در حال بهره‌برداری برای اقشار دارای نیازهای خاص مناسب سازی می‌شود.
کد خبر : 613111
مناسب‌سازی برای معلولان



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ابراهیم کاظمی در خصوص مناسب سازی فضا وامکان موجود در مجتمع های خدماتی-رفاهی بین راهی کشور گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان بهزیستی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛ مناسب سازی اماکن و فضاهای موجود در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال ساخت و در حال بهره برداری واقع در سـطح شبکه راههای کشور در دستور کار قرار گرفته است.


رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی سازمان بهزیستی کشور افزود: این تفاهم نامه در راستای بند ۲ تصویب نامه۷۷۳۰۳/ت۴۹۱۳۰ه هیأت وزیران و همچنین مواد ۲ و ۳ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مبنی بر ضرورت مناسب سازی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی به منظور سهولت تردد جانبازان، معلولین و سالمندان در اماکن و فضاهای موجود در این مجموعه ها، بین سازمان بهزیستی کشور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منعقد شده است.


مؤمن سرایی با اشاره به تعهدات سازمان بهزیستی در این تفاهم نامه گفت:سازمان بهزیستی به عنوان طرف اول این تفاهم نامه متعهد شده است تا از طریق دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور، جهت تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به دارندگان موافقت اصولی و یا پروانه بهره برداری مجموعه های یاد شده از طریق استانداری های سراسر کشور اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین تلاش برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود درتشکل های مردم نهاد و خیرین به منظور بهره مندی حداکثری از مشارکت آنها در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای این طرح از دیگر تعهدات سازمان بهزیستی است.


انتهای پیام/۴۰۷۶/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته