دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1400 - 12:22

مشخصات و قیمت بخاری گازی جدید

بخاری در دو نوع برقی و گازی تولید می‌شود اما آمار فروش نشان می‌دهد بخاری گازی طرفدار بیشتری دارد.
کد خبر : 613076
بخاری گازی



به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، فصل سرما از فصل‌های دلپذیر است چون افراد خانواده می‌توانند در گرمای منزل دور هم جمع شده و کمی از هیاهوی بیرون از منزل رهایی یابند اما مسئله مهمی که با شروع فصل سرما موجب دغدغه افراد می‌شود تأمین لوازم گرمایشی است. امروزه بسیاری از منازل به تجهیزات گرمایشی از جمله شوفاز، پکیج و غیره مجهز هستند اما با وجود تمام این تجهیزات، استفاده از بخاری به عنوان یک وسیله گرمایشی قدیمی بر قوت خود باقی است. هر چند امروزه مدل‌های بسیار جدیدی از بخاری طراحی و تولید شده‌اند که جلوه خاصی در منزل ایجاد می‌کنند. بخاری در دو نوع برقی و گازی تولید می‌شود اما آمار فروش نشان می‌دهد بخاری گازی طرفدار بیشتری دارد. قیمت بخاری گازی و سایر ویژگی‌های آن از دلایل محبوبیت این وسیله سرمایشی است. قیمت بخاری گازی تأثیر بسیار زیادی در فروش مدل‌های جدید آن دارد.


بخاری گازی در انواع زمینی و دیواری، بدون دودکش و با دودکش تولید و عرضه می‌شود. بخاری‌های گازی دودکش دار زمینی همان بخاری‌های معمولی هستند که در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از بخاری‌های دیواری بیشتر در منازل یا دفاتر ادارای دیده می‌شود که با مشکل محدودیت جا برای نصب بخاری مواجه هستند. می‌توان گفت بخاری‌های زمینی و دیواری دودکش دار از مدل‌های معمول و رایج این وسیله گرمایشی هستند اما در مورد مدل‌های بدون دودکش باید بدانید که این نوع بخاری‌ها تنها برای محیط‌های باز مناسب اند. از آنجا که عملکرد این نوع بخاری بر اساس میزان کافی اکسیژن موجود در محیط امکان پذیر است، نمی‌توان در محیط‌های بسته از بخاری بدون دودکش استفاده کرد چون کاهش اکسیژن و افزایش گاز مونو اکسید این بخاری را با اختلال مواجه می‌کند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد بخاری های گاز سوزاز این لینک استفاده کنید.


برای مشاهده ویژگی ها، قیمت و خرید بخاری گازی کلیک کنید.


به دلیل نحوه عملکرد متفاوت بخاری‌های بدون دودکش رعایت نکات ایمنی در نصب آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. البته رعایت استانداردهای لازم برای هر نوع بخاری گازی ضروری است و باید قبل از نصب تمام پروتکل‌های ایمنی در نظر گرفته شود. چه بسا یک بخاری گرمابخش و زیبا می‌تواند به سادگی جان افراد را بستاند. به همین دلیل است که هنگام خرید بخاری باید به قیمت بخاری گازی خیلی ارزان شک کنید چون این بخاری ها ممکن است فاقد سیستم استاندارد باشند و اما در مورد مشخصات و قیمت بخاری گازی جدید خالی از لطف نیست اگر بدانید که می‌توانید زیباترین مدل‌های بخاری گازی را با قیمت مناسب خریداری کنید.


مشخصات بخاری گازی جدید


بخاری‌های گازی جدید از مدل‌های بسیار متنوع و زیبایی برخوردار اند و این امکان را برای افراد فراهم کرده اند که بتوانند متناسب با جو و فضای خانه یا حتی محل کار، شکل خاصی از این وسیله را تهیه کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید برای اتاق کودک بخاری طرح دار با طرح‌های انیمیشنی جذاب را تهیه کنید، همچنین اگر به شومینه علاقه دارید، می‌توانید با تهیه یک بخاری گازی با طرح شومینه، حس لذت بخش نشستن کنار شومینه را برای خود تداعی کنید. علاوه بر تنوع فوق العاده و اندازه و ابعاد مختلف این نوع بخاری، قیمت بخاری گازی بسیار مناسب و به صرفه است و هزینه سرویس سالانه آن را بسیار ناچیز است. ضمن این که شما می‌توانید سال‌ها از این وسیله گرمایشی استفاده کنید.‌


مشخصات و قیمت بخاری گازی جدید<br />


بخاری گازی از چند جزو شامل: ترموکوبل، جرقه زن، مشعل گاز، لوله دودکش، بدنه اصلی، شیشه‌های نشکن و غیره تشمیل می‌شود. در مورد انواع بخاری گازی جدید جالب این است که این تجهیزات گرمایشی با پیشرفت تکنولوژی، در عین حال که فرم اصلی و قدیمی خود را حفظ کرده‌اند، دارای سیستم نظارت بر افت اکسیژن، سیستم نظارت بر شعله، قابلیت تنظیم شعله و حالت آن می‌باشند. این بخاری‌های جدید ضمن داشتن ظاهر زیبا و شیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر لوله‌های خروج گاز کربن مونواکسید با مشکل مواجه شوند، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. به این ترتیب از افزایش تجمع گازهای سمی در فضا جلوگیری می‌شود. قیمت بخاری گازی با توجه به چنین شرایطی بسیار منصافه و ایده آل است. البته به شرطی که از فروشگاه معتبری خرید کنید.



  • شرکت نیک کالا:


این شرکت در سال ۱۳۴۴ تاسیس شد و در حال حاضر تولید کننده انواع بخاری و شومینه گازسوز و اجاق گاز رومیزی (توکار) و فر گاز می با شد.



  • شرکت تولیدی آبسال:


در سال ۱۳۳۵ تاسیس شد در سال ۱۳۵۱ با همکاری شرکت Antar Gasفرانسه، بخاری گازی چرخ دار، در حال حاضر تولید کننده اجاق خوراک پزی رومیزی و فردار، انواع بخاری های گاز سوز و تولیدات دیگری مانند کولر آبی و غیره را انجام می دهد.



  • شرکت تولیدی پلار


سال تاسیس این شرکت در سال ۱۳۳۱ می باشد و در حال حاضر تولید کننده انواع آبگرمکن های دیواری، پکیج و بخاری های گازی دود کش دار و بدون دود کش می باشد.



  • شرکت تولیدی بخاری گازی مرواربد سوز شرق


این شرکت در تاریخ ۱۳۸۰/۱۱/۱۶ در مشهد تاسیس شد در حال حاضر تولید کننده انواع بخاری گاز سوز و شومینه و کولر های آبی است.



  • شرکت تولیدی لوازم خانگی ایران شرق:


شرکت تولیدی لوازم خانگی ایران شرق در سال ۱۳۵۶ به بهره برداری رسید این شرکت تولید کننده انواع لوازم خاتگی مانند اجاق گاز، فرگاز، آبگرمکن، بخاری گازسوز و بسیاری از لوازم گاز سوز دیگر.



  • شرکت گاز بوتان:


این شرکت در سال ۱۳۳۲ تاسیس شد و اولین محصول این شرکت لجاق گاز بوده است در حال حاض این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری، اجاق گاز و بخاری های گازسوز


است.


اکثر شرکت های تولید کننده بخاری، آبگرمکن گاز سوز هم تولید می کنند اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مدل های آبگرمکن های گاز سوز



بهترین فروشگاه عرضه کننده بخاری گازی جدید


اگر به دنبال خرید بهترین بخاری و استعلام قیمت بخاری گازی برای یک خرید مناسب و ایمن هستید، کافی است به فروشگاه اینترنتی فروشکالا سری بزنید. شما می‌توانید در این سایت انواع مدل‌های جدید بخاری گازی را مشاهده نموده و با اطمینان خرید کنید. حتی می‌توانید قیمت بخاری گازی این سایت را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید تا از بابت خرید خود اطمینان داشته باشید.لینک زیر آدرس اینترنتی سایت فروشکالا می‌باشد.


https://foroshkala.net/


موفق باشید.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

برچسب ها: بخاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته