دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1394 - 11:01
با حکم دکتر میرساردو؛

معاون اداری مالی واحد گرمسار تغییر کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی را به عنوان معاون جدید اداری مالی معرفی و از زحمات و خدمات دکتر احمد امامی معاون پیشین اداری مالی قدردانی کرد.
کد خبر : 61301

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم معارفه دکتر هوشنگ ظهیری و تکریم احمد امامی معاونان اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.


طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این جلسه با تشکر و قدردانی از تلاش‌های صادقانه دکتر امامی در طول تصدی معاونت اداری مالی، ساماندهی وضعیت مالی دانشگاه در ما‌ه‌های گذشته را یادآور شد و گفت: «همه مطالبات معوق کارکنان، اقساط معوق تسهیلات بانکی و مطالبات معوق استادان با همت و تلاش معاونت اداری مالی، پرداخت شده و دانشگاه از وضعیت زیان دهی خارج شده است.»


معاون پیشین اداری مالی واحد گرمسار هم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه ارائه و معاون جدید اداری مالی نیز به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی خود در این حوزه پرداخت.



میرساردو در حکم ظهیری عضو هیات علمی و معاون جدید اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار آورده است: با توجه به مجوز شماره 146/10 مورخ 15/10/94 کمیته انتصابات دبیرخانه هیأت امناء استان سمنان، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته