دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دیدیه دشان:

شخصیت بالای فرانسه را به بلژیک نشان دادیم

سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: با جبران گل‌های عقب افتاده مقابل بلژیک، غرور و شخصیت بالای خود را نشان دادیم.
کد خبر : 612881
دیدیه دشان



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال فرانسه با کسب برتری ۳ بر ۲ مقابل بلژیک جواز صعود به دیدار فینال دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا را به دست آورد.


دیدیه دشان در نشست خبری پس از مسابقه ضمن تمجید ار کیلیان امباپه اظهار کرد: کیلیان هیچ شک و تردیدی نداشت. او پس از عدم درخشش در یورو ۲۰۲۰ تصمیم گرفت. همانطور که همیشه گفتم، تیم فرانسه با کیلیان امباپه شرایط بهتری دارد است. در سوئیس (در یورو ۲۰۲۰) حذف شدیم اما تیم ملی فرانسه هنوز در لیگ ملت‌ها حضور دارد و با صعود به فینال در بین بهترین تیم‌ها هستیم.


سرمربی تیم ملی فرانسه حضور در فینال لیگ ملت‌های اروپا را یکی از بهترین پیروزی‌ها پس از فتح جام جهانی دانست و گفت: برتری بر بلژیک یکی از بهترین موفقیت‌ها به دلیل نحوه حضور تیم در فینال است. حریفان از کیفیت بالایی بهره می‌برند و با وجود سختی‌ها، افتخار و شخصیتی جالبی داشتیم و توانستیم شکست را به پیروزی تغییر دهیم. این لحظه، عالی است. در اواخر نیمه اول از سطح پایین‌تری برخوردار بودیم اما بازی تهاجمی نیمه دوم داستان دیگری را رقم زد. بازیکنان در نیمه اول احساس ناراحتی داشتند و به این دلیل بود که ما به بلژیک این فرصت را داده بودیم که آن دو گل را به ثمر برساند. بازیکنان با زدن سه گل غرور و شخصیت بالای خود را نشان دادند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته