دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابراهیم صادقی: باید در کورس قهرمانی بمانیم/ با جواد نکونام شانس بیشتری برای حضور در آسیا داریم

کاپیتان سایپا گفت: وقت آن رسیده که سایپا هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
کد خبر : 61263

ابراهیم صادقی در باره شرایط سایپا پس از آغاز دوباره تمرینات به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «با توجه به اینکه دو دیدار آخرمان را با پیروزی به پایان بردیم و توانستیم با ایستادن در رده چهارم جدول نیم فصل اول را به پایان برسانیم کادرفنی تصمیم گرفت چند روزی به تیم استراحت دهد تا بچه‌ها با انگیزه بیشتری تمرینات خود را آغاز کنند. درحال حاضر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و قرار است علاوه بر چند بازی دوستانه در جام شهدا نیز شرکت کنیم. بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند تا در آغاز دور جدید رقابت‌ها با همان آمادگی هفته‌های پایانی به مصاف حریفان برویم.»


وی در خصوص جدایی برخی بازیکنان تیم و حضور نفرات جدید در فصل نقل‌وانتقالات بیان داشت: «به هر حال هر مربی سعی می‌کند در این مقطع فصل ضمن حفظ شاکله اصلی تیم با اضافه کردن مهره‌های مورد نظرش تیم بهتری را برای نیم‌فصل دوم آماده کند. مجید جلالی هم از این قاعده مستثنی نیست و به دنبال این است که سایپا بتواند به هدف اصلی‌اش در پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر برسد.»


هافبک نارنجی‌پوشان در پاسخ به این سوال که هدف سایپا در رقابت‌های این فصل چیست؟ عنوان کرد: «با توجه به حضور مداوم سایپا در ادوار گذشته لیگ برتر دیگر وقت آن رسیده که برای حضور دوباره در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنیم. ما فصل گذشته هم استحقاق این را داشتیم که سهمیه آسیا بگیریم اما با اشتباهات غیرعمد داوری این فرصت را از دست دادیم. حالا که امتیازات بیشتری را نسبت به گذشته اندوخته کرده‌ایم وقت آن رسیده که به هدف‌مان برسیم.»


وی ادامه داد: «سایپا یکی از تیم‌های خیلی خوب است، هم یک تیم تهرانی است و هم اینکه آرامش دارد و با نظم است برای همین بازیکنان مدت زیادی اینجا می‌مانند. ما این فصل با حضور بازیکنان باتجربه‌ای نظیر جواد نکونام شانس بیشتری برای حضور در رقابت‌های آسیایی را داریم. البته در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت‌تر است چرا که تیم‌هایی که در کورس هستند برای قهرمانی می‌جنگند و تیم‌های پایین جدولی برای بقا. موفقیت در یکی، دو بازی اول بسیار حائز اهمیت است و باید شرایط حضور در آسیا را برای خودمان مهیا کنیم.»


صادقی در مورد اولین دیدار سایپا در خانه پدیده خراسان نیز اظهار داشت: «پدیده ثابت کرده یکی از تیم‌های خوب این فصل است. هر چند نتوانسته به آنچه استحقاقش را داشته برسد. ما می‌دانیم کار سختی مقابل این تیم داریم اما برای آنکه در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید به گونه‌ای بازی کنیم که دست‌پر از مشهد به تهران بازگردیم. امیدوارم که همانند دیدار با راه‌آهن و گسترش فولاد در کسب 3 امتیاز موفق باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته