دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1400 - 18:36
به ریاست دکتر طهرانچی؛

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد.
کد خبر : 612345
1



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور علی سروری مجد، مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها، معاونان، رؤسای مراکز سازمان مرکزی و با حضور مجازی رؤسای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) برگزار شد.


در این جلسه، آخرین آمار و گزارش‌ها از جذب دانشجویان در استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد و روند ثبت‌نام و جذب این دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در ادامه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی، معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی، ایمان عطارزاده، مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند و سعید آزادیان، دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از روند جذب و ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.


همچنین علاءالدین بروجردی، معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از جذب دانشجویان غیرایرانی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و روند افزایش پذیرش این دانشجویان ارائه کرد.


جمعی از معاونان و رؤسای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص جذب دانشجو و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداختند.


انتهای پیام/۴۱۲۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب