دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1400 - 16:10
با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان منصوب شد

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی «رضا رنجبر کریمی» را به‌عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب کرد.
کد خبر : 612072
رفسنجان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ «رضا رنجبر کریمی» را به‌عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب کرد در حکم انتصاب رنجبر کریمی آمده است؛


جناب آقای دکتر رضا رنجبر کریمی


سلامٌ علیکم؛


نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان» منصوب می‌شوید.


انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.


توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر «حسن رنجبر عسگری»، رئیس سابق دانشگاه ولی‌عصر (عج) در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


رنجبر کریمی، عضو هیئت علمی و استاد تمام گروه شیمی دانشگاه ولی‌عصر (عج) است که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) را بر عهده داشته است، همچنین معاونت آموزشی، مدیرکل امور آموزشی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی این دانشگاه؛ را نیز در کارنامه خود دارد. وی عضو انجمن نانو فناوری ایران و پژوهشگر برتر دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان نیز است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته