دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1394 - 14:08
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

چمران: وزارت ورزش مصوبه سال90 شورا را اجرایی کند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امکانات ورزشی پایتخت نسبت به جمعیت از بسیاری از استان ها عقب‌تر ایستاده است، گفت: در شورای سوم مصوبه‌ای داشتیم با نام برنامه جامع مدیریت ورزش پایدار شهر تهران که به وزارت ورزش فرستاده شد اما هنوز اقدامی در راستای آن صورت نگرفته است.
کد خبر : 61153

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران پیش از آغاز سخنرانی وزیر ورزش که امروز میهمان دویست و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر بود، با تاکید بر اینکه ساخت و نگهداشت مراکز ورزشی در پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اظهار کرد: در این مصوبه اعلام شد که بین سازمان ورزش شهرداری تهران و وزارت خانه ورزش کمیته ای تشکیل شود تا با مشارکت فدراسیون‌‌های ورزشی برنامه جامعی برای مدیریت جامع پایدار شهر تهران ارائه شود، اما مدتی گذشته و این برنامه هنوز ارائه نشده است.


چمران با تاکید بر اینکه از این مصوبه شورا دفاع می‌کنم، اضافه کرد: از وزارت ورزش می‌خواهیم با همکاری شورا این مصوبه عملی و اجرایی شود. زیرا این برنامه ورزشی می‌تواند منشوری برای برنامه‌های ورزشی شهر تهران که مورد تاکید وزارت ورزش نیز هست، قرار گیرد.


رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه به رغم آنکه به نظر می رسد امکانات ورزشی شهر تهران زیاد است، اما نسبت به جمعیت از بسیاری از استان ها عقب‌تر ایستاده است، گفت: در شورای سوم مصوبه‌ای داشتیم با نام برنامه جامع مدیریت ورزش پایدار شهر تهران که به وزارت ورزش فرستاده شد اما هنوز اقدامی در راستای آن صورت نگرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته