دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1400 - 19:39

به کمک تبلیغات در گوگل و سایت حرفه ای در دنیای آنلاین فروش خود را چند برابر کنید

امروزه تبلیغات، به خصوص تبلیغ در گوگل، جایگاه ویژه ای در اغلب کسب و کارها، بدست آورده است. با تبلیغ در گوگل، شما می‌توانید به صورت آنلاین، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. اهمیت تبلیغات در گوگل زمانی قابل توجه خواهد بود که تبلیغات شما به صورت آنلاین، برای افراد مختلف نمایش داده شود و به آنها این امکان را ارائه دهد تا با یک کلیک ساده محصول شما را مشاهده و حتی خریداری کنند.
کد خبر : 611195
تبلیغات در گوگل



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، امروزه تبلیغات، به خصوص تبلیغ در گوگل، جایگاه ویژه ای در اغلب کسب و کارها، بدست آورده است. با تبلیغ در گوگل، شما می‌توانید به صورت آنلاین، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. اهمیت تبلیغات در گوگل زمانی قابل توجه خواهد بود که تبلیغات شما به صورت آنلاین، برای افراد مختلف نمایش داده شود و به آنها این امکان را ارائه دهد تا با یک کلیک ساده محصول شما را مشاهده و حتی خریداری کنند.


در این راستا، Google Ads (گوگل اَدوِردز) برنامه‌ای تبلیغاتی است که به شما امکان تبلیغ آنلاین محصولات و کسب و کارها را ارائه می‌دهد. شما با شارژ و مدیریت پنل گوگل ادوردز قادر خواهید بود محصولات و کسب و کار خود را به بهترین شیوه‌ی ممکن تبلیغ کنید و نسبت به سایر رقبا در صدر تبلیغ در گوگل قرار گیرید. جهت آشنایی بیشتر تبلیغات در گوگل با ما همراه باشید!




اهمیت تبلیغات در گوگل زمانی مشخص می‌شود که بخواهید محصول و یا کسب و کار مدنظر خود را توسعه دهید. شرکت‌ها و افراد مختلف از شیوه‌های متفاوتی برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. از قبیل: معرفی در صفحات مختلف اینستاگرامی، راه‌اندازی سایت و... اما موضوع این است که با این کار، زمان زیادی صرف معرفی محصول و مشاهده‌ی آن توسط افراد مختلف می‌شود و در نهایت نتیجه‌ی مطلوبی هم کسب نخواهد شد.


پس بهترین راهکار چیست؟


شما با تبلیغ در گوگل ، می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین تعداد مراجعه‌کنندگان به سایت خود را نسبت به سایر رقبا و بسترهای تبلیغاتی کسب کنید و به صورت آنلاین، محصولات و خدمات خود را به افرادی که احتمالاً به آن علاقمند هستند، نشان دهید و افرادی که علاقه‌ای به آن ندارند را فیلتر نمائید. یکی از بهترین برنامه‌های تبلیغاتی آنلاین در گوگل، گوگل ادوردز است.


برای اتوماسیونِ تبلیغ در گوگل، ابتدا باید یک حساب تبلیغاتی در گوگل ادوردز با Google Ads account برای خود ایجاد کنید و اطلاعات مربوط به فروشگاه، کسب و کار و اهدافتان را تکمیل نمائید. سپس، مخاطبان مورد هدف خود را شناسایی کنید تا با تبلیغ جدید و اتوماسیون خوبِ تبلیغ در گوگل، دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه ی خود را فراهم کنید. اکنون، اتوماسیون گوگل اَدوِرز شما آماده است!


همانطور که گفته شد، برنامه‌ی تبلیغاتی گوگل ادوردز به شما این امکان را می‌دهد تا از مزایای تبلیغات آنلاین استفاده کنید و محصولات خود را به افراد مدنظرتان، در مکان و زمان مناسب در وبسایت‌ها و صفحات اینترنتی معرفی کرده و یا به فروش برسانید.


تبلیغات ادورز


با این برنامه، شما می‌توانید روند محصولات خود را پیگیری کنید و ببینید که آیا افراد بر روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند یا خیر. همچنین، می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر، تبلیغاتِ گسترده تری به همراه ایجاد، اتوماسیون و بهینه‌سازی محصولات مختلف خود به صورت کاملاً رایگان داشته باشید.


گوگل ادوردز به شما این امکان را می‌دهد که چگونه پول خود را برای تبلیغات خرج کنید. شما می‌توانید میزان هزینه‌ی خود را در ماه، روز و در هر آگهی انتخاب نمائید. پرداخت هزینه تنها در صورتی خواهد بود که شخصی بر روی تبلیغ شما کلیک کند. گوگل ادورز در واقع برنامه‌ی تبلیغاتیِ "پرداخت به ازای کلیک" است!


اما، مهمترین موضوع در گوگل ادوردز، نحوه‌ی شارژ و مدیریت پنل گوگل ادوردز است. هزینه‌ی کلی و هزینه‌ی هر کلیک بر آگهی، توسط عوامل متعددی تعیین می‌شود که نیازمند تجربه و شناخت کافی است. از جمله‌ی این عوامل:



  • انتخاب کلمه‌ی کلیدی موثر و مقرون به صرفه

  • متوسط بودجه‌ی ماهانه

  • نرخ کلیک بر روی تبلیغ و یا انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب است


اما هزینه‌ی شارژ و مدیریت پنل گوگل ادوردز به چه صورتی است؟


با وجود اینکه گوگل ادوردز یک برنامه‌ی تبلیغاتی عالی محسوب می‌شود، اما می‌تواند به سرعت هزینه‌های تبلیغاتی شما را افزایش دهد. اگر نمی‌دانید چگونه این روند را به صورت ماهرانه مدیریت کنید، بهتر است با متخصصان مربوطه مشورت نمائید. کمترین هزینه‌ی این سرویس یک دلار به ازای هر کلیک است. بدونِ مدیریتِ پنل، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی شوید.


هُنر کار با این برنامه این است که چگونه هزینه‌ی شارژ و مدیریت پنل گوگل ادوردز را با فروش و پرس‌و جوی بیشتر، پایین نگه دارید. در چند سال گذشته، گوگل ادوردز به سیستم پیچیده‌ای با ده‌ها متغیر قابل تنظیم تبدیل شده است. لذا جهت موفقیت در این راستا، داشتن بینش لازم در خصوص این برنامه ضروری است. با مدیریت یک متخصص توانمند می‌توان هزینه‌ها را کنترل و از هدر رفتن دلارهای تبلیغاتی جلوگیری کرد. گوگل در مورد اثربخشی تبلیغات و کلمات کلیدی که نرخ کلیک بالاتری دارند، پاداش داده و هزینه‌ی کمتری را در نظر می‌گیرد.


تبلیغات ادز


شما در کمپین گوگل ادوردز می‌توانید:


سرمایه‌گذاری خود را بر روی کلمات کلیدی طولانی انجام دهید تا پول خود را بیهوده هدر ندهید! همچنین می‌توانید...



  • مکانِ آگهی خود را در صفحات و وبسایت‌هایِ مختلفِ نتایجِ جستجویِ گوگل تعیین کنید.

  • سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

  • زمان، روزها و تعداد دفعات نمایش تبلیغات خود را تعیین نمائید.

  • تبلیغات خود را در انواع دستگاه‌های تبلیغاتی با تعیین زمان نمایش آنها مدیریت کنید.

  • تبلیغات خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهید.

  • با تبلیغ در گوگل و با تمرکز بر تبلیغات تصویری در وبسایت‌های موردعلاقه‌ی مردم، می‌توانید آنها را جذب محصولات خود کنید.

  • با بَنرهای تبلیغ در گوگل که بطورخودکار برای محصولات یا خدمات شما ایجاد شده است، می‌توانید توجه همه‌ی افراد را به محصول جلب نمائید.

  • با هدفمند کردنِ تبلیغات، دسترسی به افراد خاص و علاقمند به محصولات و یا کسب و کارتان را فراهم کنید.

  • هزینه‌های تبلیغاتی خود را کنترل کنید.

  • میزان موفقیت کسب و کار خود را بسنجید.


بطورکلی، امکان مدیریت کامل این کمپین وجود دارد.


با استفاده از گوگل ادورز، شما متوجه‌ی کلیک افراد بر روی تبلیغ‌تان خواهید شد. شما می‌توانید کلیه‌ی اموری که افراد در راستای محصولات شما از قبیل خرید محصول، نصب نرم‌افزار و... انجام می‌دهند را پیگیری نمائید. حتی می‌توانید متوجه شوید که سرمایه‌گذاری کمپین خود را در چه قسمتی انجام دهید تا بازده‌ی سرمایه‌گذاری شما افزایش یابد. همچنین اطلاعاتی از قبیل متوسط هزینه‌ی تبلیغاتی جهت خرید آنلاین مشتریان، استفاده از ابزارهای تحلیلی جهت آگاهی از عادات خرید مشتریان و مدت زمان بررسی و تحقیق مشتری برای خرید محصولتان را پیگیری نمائید.


گوگل ادوردز همچنین ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان بر حساب‌ها به شما ارائه می‌دهد. برای مدیریت چندین حساب گوگل ادوردز، حساب مدیر مرکز مشتری من (MCC) یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند و امکان مدیریت همه‌ی حساب‌های گوگل ادوردز را از یک مکان واحد ارائه ‌دهد.


لذا توصیه می‌شود از حضور شرکت‌های حرفه‌ای و متخصصان توانمند در زمینه‌ی اهمیت تبلیغات در گوگل، غافل نشوید. با این کار دیگر نگران نحوه‌ی شارژ گوگل ادوردز محصولتان نباشید!


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب