دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1394 - 12:50
کیانوش رستمی:

دیدار با رهبری تنها اتفاق خوشایند زندگی‌ام بود/ وقتی حمایت نمی‌شوم چرا باید به اردو بروم

دارنده مدال نقره جهان گفت: هفت ماه دیگر تا المپیک باقی نمانده است و هیچ حمایتی از طرف مسئولان صورت نگرفته است به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم در اردوهای وزنه برداری شرکت نکنم.
کد خبر : 61106

کیانوش رستمی در خصوص عدم حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری به خبرنگار ورزشی آنا گفت:‌‌ «متاسفانه در این یکی دو سال اخیر از طرف مسئولان هیچ رسیدگی به من نشده است و هم اکنون برای ادامه تمرینات وزنه برداری هیچ انگیزه ای ندارم.»


وی افزود: «در دوران ریاست رضازاده ما مسابقات را از دست دادیم و هیچ انگیزه ای برای ادامه فعالیت در این رشته نداشتیم اما از وقتی که مرادی ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت انگیزه ما هم دو برابر شد، به طوری‌که در مسابقات جهانی وزنه‌برداری در آمریکا تنها کسی که توانست مدال بگیرد من بودم اما باز هم کسی کیانوش رستمی را ندید.»


رستمی در ادامه گفت: «در این مدت تنها اتفاق خوشایند پیش آمده برای من دیدار با رهبر معظم انقلاب بود که ایشان انگشترشان را به من هدیه دادند و در آن لحظه حس فوق‌العاده ای داشتم چرا که هدیه ایشان انگیزه مضاعف به من داد.»


دارنده مدال نقره جهان با تاکید بر اینکه فدراسیون تا حد توانش از وزنه‌برداران حمایت می کند، عنوان کرد: «با وجود اینکه فدراسیون مشکلات مالی بسیار زیادی دارد اما تا حد توانش از همه وزنه برداران حمایت کرده است اما وزنه برداری رشته پرهزینه‌ای است و ما برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت داریم.»


رستمی خاطرنشان کرد:‌ «هم اکنون هفت ماه دیگر تا المپیک باقی نمانده است و برای ورزشکاری که تنها امید ایران برای کسب مدال است هیچ برنامه و حمایتی از طرف مسئولان صورت نگرفته است به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم در اردوهای وزنه برداری شرکت نکنم. متاسفانه من در دورانی که ورزش کردم مسئولان هیچ حمایتی از من نکردند به طوری که اگر انگیزه کافی به من می دادند از نظر بدنی توانایی بالایی دارم و قطعا بهترین وزنه را بالای سر می بردم اما زمانی که در ساده ترین امور زندگی دچار مشکل هستم چه توقعی از من دارند که همچنان وزنه بزنم و در این رشته فعالیت کنم.»


دارنده دو عنوان قهرمانی جهان تصریح کرد: «تنها آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و افتخارآفرینی است. تنها هدفم این بود که با افتخار در المپیک حضور پیدا کنم و مدال خوش رنگ طلا را کسب کنم اما زمانی که هیچ حمایتی از من صورت نمی گیرد به طور حتم من هم انگیزه نخواهم داشت.»


وی در‌خصوص پیگیری های مسئولان فدراسیون برای حل مشکلاتش اظهار کرد:‌ «از طرف مسئولان فدراسیون چندین بار تماس گرفته شده است اما من به آنها هم گفتم که برای اردوها حاضر نمی شوم. به هرحال نباید از مسئولان فدراسیون هم توقع و انتظار بالایی داشت. آنها هم مشکلات خودشان را دارند. من انتظار دارم در این مدت باقی مانده تا المپیک از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت شویم. متاسفانه همه از ما انتظار مدال دارند اما به طور جدی ما را حمایت نمی کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته