دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1394 - 11:22

بررسی علمی مدیریت بحران کشور در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

نشست علمی دانشجویی با موضوع بررسی ساختار و استراتژی سازمان مدیرت بحران کشور با میزبانی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر : 61073

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود در این نشست که با حضور حسن شکراللهی مدیرعامل هلال احمر استان سمنان و سید حسن میرفانی شهردار شاهرود و نیز جمعی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، دانشجویان کار‌شناسی ارشد مدیریت با ارایه سخنرانی‌هایی در مورد نقش مدیریت در بحران و حوادث، ایده‌ها و نظرات خود را به مسئولان ارایه و خواستار بررسی و توجه بیشتر و کار‌شناسی‌تر به بحث مدیریت در مواقع بحران شدند.


شکراللهی نیز در این نشست دقایقی را با دانشجویان صحبت و خواستار توجه بیشتر به بحث مدیریت بحران در کشور از سوی قشر دانشجو، استاد و پژوهش و تحقیق تخصصی در این زمینه از سوی آنان شد.


وی با مروری بر اتفاقات رخ داده در زلزله بم و خاطرات تلخ آن بازه زمانی حمایت کامل خود را از طرح‌های پیشنهادی دانشجویان در این نشست اعلام کرد.


شهردار شاهرود هم با ارائه پاورپوینتی جامع از مدیریت بحران، نقش تمامی ارگان‌ها از جمله هلال احمر، شهرداری و ارگان‌های مربوطه را اساسی و مهم دانست.


در این نشست نمایشگاهی نیز با مضمون مدیریت بحران با کاریکاتورهای طنز برپا شده بود و از تعدادی از فعالین کانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با هدای تندیس و جایزه تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته