دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1394 - 11:00
در گفت و گو با آنا

مهدی مهدوی: صعود به المپیک ظاهرا راحت است/ پیش بینی‌ این حریفان را کرده بودیم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: شرایط برای المپیکی شدن تیم ملی والیبال فراهم شده است و امیدواریم این بار طلسم صعود به المپیک شکسته شود.
کد خبر : 60983

مهدی مهدوی در مورد حریفان تیم ملی والیبال در مسابقات انتخابی المپیک به خبرنگار ورزشی آنا گفت:‌ «قبل از این پیش بینی کرده بودیم که با این تیم‌ها در مسابقات انتخابی المپیک ریو باید رقابت کنیم اما در مورد تیم فرانسه کمی شک داشتیم که هم اکنون مشخص شد این تیم هم یکی از حریفان خواهد بود.»


وی افزود:‌ «هم اکنون بسیاری از کارشناسان و اهالی فدراسیون والیبال معتقدند که تیم ملی شانس بالایی برای صعود به المپیک دارد اما کار سختی پیش رو داریم و به نظر راحت می رسد.»


این ملی پوش والیبال در مورد جدی‌ترین حریفشان در این مسابقات اظهار کرد:‌ «تقریبا این هشت تیمی که برای انتخابی المپیک به میدان می روند همگی از تیم‌های قدرتمند هستند و تجربه بالایی دارند. باتوجه به اینکه این مسابقات در واقع آخرین شانس تیم‌ها برای صعود به المپیک است بنابراین همگی تلاش می کنند‌ با بهترین شکل ممکن حضور پیدا کنند تا مجوز ریو را کسب کنند. تیم ملی هم شرایط مشابه دارد و باتوجه به اینکه کشور ژاپن به عنوان میزبان این بازی‌هاست نسبت به سایر تیم ها شرایط بهتری دارد و از این موقعیت به سود خود استفاده می‌کنند بنابراین می‌توانیم بگوییم جدی ترین رقیب ما کشور ژاپن خواهد بود.»


پاسور تیم ملی در ادامه عنوان کرد: «از دیگر حریفان سرسخت ما تیم استرالیا خواهد بود. خداورشکر تقریبا از همه تیم‌ها شناخت خوبی داریم و در مورد نحوه بازی کردن آنها اطلاعات خوبی داریم. از طرفی دیگر با توجه به اینکه لوزانو هم سرمربی سابق لهستان بوده است در مقابل این تیم هم به مشکل برنمی خوریم چرا که مربی کاملا بر روی این تیم شناخت دارد.»


وی در مورد شانس صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک ریو خاطرنشان کرد:‌ «همه ما تلاشمان را می کنیم که در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و به عنوان تیم راه یافته به المپیک ریو شناخته شویم. شرایط برای المپیکی شدن هم اکنون فراهم است و خداروشکر با کادر فنی جدیدی که روی کار آمده می توانیم به جواز کسب سهمیه المپیک ریو امیدوار باشیم اما نباید از قوی بودن تیم های دیگر غافل شویم. شرایط صعود به المپیک در ظاهر ساده است اما در واقع کار سخت و دشواری خواهد بود. امیدواریم که در این فرصت باقی مانده تا مسابقات انتخابی المپیک همه دست به دست هم بدهیم تا تیم با روحیه بالا راهی این مسابقات شود و طلسم چندین ساله صعود به المپیک شکسته شود.»


مهدوی در پایان در واکنش به درگیری‌اش با پاسور خارجی تیم پیکان اظهار کرد: «متاسفانه نمی‌توانم در مورد این موضوع صحبت کنم. بعد از اتفاقات تلخی که در بازی مقابل پیکان رخ داد و حواشی که بازیکن خارجی این تیم به راه انداخت باشگاه دستور دارد که به هیچ عنوان در مورد این موضوع صحبت نکنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته