دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکم دکتر عقیلی

نخستین مدیر روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر سید وحید عقیلی رییس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، احسان پورقربان به عنوان مشاور رییس و نخستین مدیر روابط عمومی این دانشکده منصوب شد.
کد خبر : 60970

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در حکم دکتر عقیلی خطاب به پورقربان آمده است: «با توجه به سوابق ارزشمند و تجارب ارزنده‌ی علمی و اجرایی حضرتعالی و پیرو اخذ مجوز از رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «مشاور رییس و مدیر روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه» منصوب می‌شوید. همچنین در این حکم بیان شده است: امید است با اتکال به خداوند منان بتوانید در راستای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های موثری را بردارید».


احسان پورقربان از کارشناسان و تحلیلگران حوزه ارتباطات و رسانه است و در کارنامه مدیریتی ۱۶ ساله خود سوابقی همچون مدیر طرح‌ها و پروژه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، مشاور و مدیر پروژه‌های برندینگ، مشاور و مدیر اجرای پروژه‌های تبلیغات محیطی و مبلمان شهری در شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، فعالیت در حوزه سینما و تئاتر و همکاری با رسانه‌های تصویری و مکتوب را دارد.


این فارغ‌التحصیل رشته‌های روابط عمومی و روزنامه‌نگاری، در حال حاضر نیز دبیر کانون فرهنگ و رسانه دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه است.


دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه مهر ۹۳ به عنوان نخستین دانشکده تخصصی در حوزه ارتباطات و رسانه با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و آغاز به کار کرد. این دانشکده اکنون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته