دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور دانشجویان درس دفاع مقدس واحد اهواز بر سر مزار شهدای گمنام

دانشجویان درس دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز پیش از برگزاری جلسه امتحان این درس بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شده و با آنان تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 60963

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در آستانه سالگرد عملیات پرافتخار، عزت‌بخش و حق‌طلبانه کربلای ۵ و همزمان با روز امتحان پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس، دانشجویان کلاس‌های درس دفاع مقدس واحد اهواز، قبل از برگزاری آزمون، به‌صورت خودجوش و بنا به پیشنهاد استادان درسی خود بر سر مزار مطهر شهدای گمنام در این دانشگاه تجمع کرده و حال و هوای دانشگاه را تحت تاثیر این حرکت زیبای ماندگار، روحیه دهنده و آرامش بخش قرار دادند.


در این مراسم معنوی که در راستای عهد و پیمان با شهدای دفاع مقدس و ایثارگران غیرتمند، انجام گرفته بود، حضور چند تن از جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا و ایثارگران که خود نیز از جمع دانشجویان دانشگاه بودند، زینت‌بخش جمع دوستانه و باصفای جوانان دانشجو شده بود.


یکی از جانبازان ۷۰درصد با بیان نکاتی بر نقش بصیرت افزایی جوانان و عمل به تکلیف کردن دانشجویان در عرصه علم آموزی و توامان تقویت دین مداری و ولایت مداری تاکید کرد.


حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در میان دانشجویان، مشوق و تایید کننده این اقدام زیبا و اثرگذار در محیط دانشگاه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب