دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1400 - 15:49

حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان شازند

روز سه شنبه بیست و سوم شهریور ماه سال جاری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی به شهرستان شازند در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان شرکت نمود. این جلسه با حضور مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی و سایر مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد.
کد خبر : 607939
رپرتاژ



به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید،روز سه شنبه بیست و سوم شهریور ماه سال جاری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی به شهرستان شازند در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان شرکت نمود. این جلسه با حضور مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی و سایر مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد.


در این جلسه دلیری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری شهرستان شازند 1/12 درصد است که چهار درصد از میانگین کشوری بالاتر است و این امر نشان دهنده به صدا درآمدن زنگ خطر بیکاری در این شهرستان است.


در ادامه این جلسه امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات کاربردی در راستای کاهش نرخ بیکاری و استفاده بهینه از منابع صندوق کارآفرینی امید و تسهیلات ارزان قیمت این سازمان گفت: صندوق کارآفرینی امید از نهادهای پیشرو در زمینه ایجاد اشتغال به خصوص اشتغال خرد و مشاغل خانگی است که با پرداخت تسهلات ارزان قیمت مسیر ایجاد اشتغال را برای کارآفرینان هموار می کند و امکانات مالی لازم را در اختیار آنان قرار می دهد.


در ادامه این سفر امامی طی دیدار چهره به چهره با متقاضیان تسهیلات اشتغال به مشکلات انان رسیدگی کرده و دستوراتی را در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال در این شهرستان صادر نمود.


انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته