دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 دی 1394 - 15:49
رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

7 میلیون کارت هوشمند ملی تا پایان سال جاری صادر می‌شود

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تقریبا پنج میلیون کارت هوشمند ملی صادر شده است و تا آخر سال 2 میلیون کارت دیگر نیز صادر خواهد شد که در مجموع تا پایان سال نهایتا 7 میلیون کارت هوشمند ملی صادر خواهد شد.
کد خبر : 60742

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل، همایش معاونان فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی ادارات کل ثبت احوال استان‌ها با حضور رئیس سازمان، معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی، معاون فناوری اطلاعات و معاونان فناوری اطلاعات استان‌ها در مرکز آموزش سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.


علیرضا آوایی، رئیس سازمان ثبت احوال کشور در این مراسم خطاب به معاونان فناوری اطلاعات استان‌ها گفت: شما بایستی متناسب با ظرفیت و استعداد، دانش خود در سطح ادارات گسترش دهید و کارشناسان این حوزه را تربیت کنید.


وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان ثبت احوال صدور کارت هوشمند ملی است و با مباحث مطرح شده و بررسی‌های به عمل آمده قرار بر این شد که تا پایان سال جاری هفت میلیون کارت هوشمند ملی در کشور صادر شود.


آوایی با بیان اینکه این پروژه مستلزم همکاری هر سه معاونت است، اظهار امیدواری کرد: پروژه کارت هوشمند ملی تا سه سال آینده به اتمام خواهد رسید.


رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: این پروژه یک کار بسیار ماندگار است که در آینده جایگاه ثبت احوال را ارتقاء خواهد داد و زندگی مردم را تسهیل خواهد کرد و موجب تحولی در کشور خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته