دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیت‌الله مکارم شیرازی: دومین کنگره خطر جریان‌های تکفیری به زودی در قم برگزار می‌شود

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، از مراجع عظام تقلید، از برگزاری دومین کنگره خطر جریان‌های تکفیری و افراطی با حضور علما و اندیشمندان برجسته جهان اسلام در شهر مقدس قم در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 60723

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از رسا، این مرجع تقلید در دیدار سید شمس‌الدین شرف‌الدین، رئیس انجمن علمای یمن و جمعی از رؤسای مجالس مختلف یمن ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ابراز امیدواری کرد که سفر این هیئت علمایی به ایران برای ملت و برادران یمنی ثمربخش واقع شود.


مکارم شیرازی با اشاره به تجاوز ظالمانه آل‌سعود به سرزمین مردم بی‌گناه یمن خاطر نشان کردند: ما برای شما شبانه روز دعا می‌کنیم که بر دشمنان پیروز شوید و مطمئن باشید که پایداری شما نتیجه‌ای جز پیروزی نخواهد داشت و دشمن تکفیری در این مدت اخیر متحمل شکست‌های پیاپی در سوریه و عراق شده است و ان‌شاءالله در یمن نیز نتیجه‌ای مشابه رقم خواهد خورد.


وی با تاکید بر اینکه پیروزی مؤمنان سنتی الهی است و نتیجه مقاومت مردمی یمن در مقابل حملات متجازوان سعودی پیروزی خواهد بود، اظهار کرد:‌ دنیا می‌داند که مردم یمن مظلوم واقع شده‌اند و آل‌سعود به این ملت بی‌گناه ظلم می‌کند اما دلارهای نفتی، حاکمان سیاسی و سازمان‌های بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است.


در این دیدار آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به نزدیک بودن برگزاری کنگره دوم «مقابله با خطر جریان‌های افراطی و تکفیری» ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های کنگره به جنایات و تجاوزهای آل‌سعود در یمن نیز بپردازد و شاهد حضور فعال علمای یمن در این کنگره باشیم.


وی در پایان این دیدار صمیمانه از هیئت علمای یمن خواست که سلام و دعای ایشان را به ملت مقاوم و فداکار یمن برسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته