دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1400 - 13:50

نحوه ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه ‌الزهرا(س) در سایت واکسیناسیون اعلام شد

دانشجویان دانشگاه الزهرا(س ) برای ثبت نام واکسیناسیون باید به سایت وزارت بهداشت به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه کنند.
کد خبر : 607027
راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در واحد بافت



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه‌ الزهرا(س)،دانشجویان دانشگاه الزهرا(س ) برای ثبت نام واکسیناسیون باید به سایت وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.


بر اساس این گزارش، دانشجو موظف است کد ملی، تاریخ تولد، و استان محل سکونت شماره همراه و انتخاب مرکز واکسیناسیون در شهر محل سکونت به علاوه تاریخ حضور را در سامانه وارد کند. در این مرحله پیامکی حاوی اطلاعات ثبت شده برای دانشجو از سوی سایت واکسیناسیون ارسال می‌شود، که باید آن را تا روز مراجعه ذخیره داشته باشند. همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی الزامی است.


لازم به ذکر است، پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه‌الزهرا دایر بوده و دانشجویان ساکن تهران می‌توانند این پایگاه یا سایر پایگاه‌های مستقر در شهر تهران را به عنوان محل مورد نظر خود برای تزریق واکسن انتخاب نمایند همچنین دانشجویان ساکن شهرستان برای دریافت واکسن به نزدیک‌ترین پایگاه واکسیناسیون محل سکونت خود مراجعه نمایند و از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا پایگاه مستقر در آن خودداری کنند.


گفتنی است به دلیل تعداد بالای واجدین شرایط و امکان بروز مشکل در مراحل ثبت‌نام، ضرورت دارد دانشجویان در چندین نوبت از شبانه روز برای ورود به سامانه مذکور و ثبت نام اقدام نموده و در صورت اطمینان از وجود مشکل در ثبت اطلاعات شخصی، طبق بند ۳ عمل کنند.


انتهای پیام/۴۱۶۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته