دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» تمدید شد

نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی زهره رمضانی تمدید شد.
کد خبر : 60604

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه، در این اثر نمایشی که شهلا حائری آن را ترجمه کرده است، نوید نوروزی، شایان فیروزی، مسعود رمضانی، الناز پرویز، آذین مبارک، فرشید سلامت و زهره رمضانی نقش‌‌خوانی خواهند کرد.


براساس این گزارش با توجه به استقبال تماشاگران از جلسه نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» که طی روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و 18 دی‌ماه در تماشاخانه پندار برگزار شد، گروه اجرایی با خواندن مجدد این اثر در روز جمعه 25 دیماه میزبان سایر علاقه‌مندان خواهند بود.


این نمایشنامه‌ ماجرای چند شخص است که هیچ ‌یک نمی‌دانند چگونه گذارشان به مهمانسرای دو دنیا افتاد و چه زمانی از آن خارج خواهند شد و سرانجام به کجا خواهند رفت. این نمایشنامه‌ حکایتی است پر رمز و راز، شگفت‌انگیز و غافلگیرکننده در فضایی میان رویا و واقعیت، مرگ و زندگی، کمدی و تراژدی و ...


کیوان زمانی دستیار کارگردان و عکاس، الناز پرویز منشی صحنه، سعید غفاری طراح صحنه، علی بالنگا طراح پوستر و بروشور، محمد کافیشان آهنگساز و راحیل روحانی زاده روابط عمومی و هماهنگی این اثر را برعهده دارند.



نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» جمعه 25 دی ماه ساعت 19 در تماشاخانه پندار واقع در خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی ( ویلا ) بعد از خیابان فلاح پور، پلاک 69 به صحنه می‌رود.


علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به آدرسwww.tiwall.com مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته