دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1400 - 08:47
رئیسی در گفت‌وگو با آنا:

برگزاری آزمون جامع به شکل حضوری در راستای احقاق حقوق داوطلبان است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری آزمون به شکل حضوری اهمیت به‌حق و حقوق داوطلبان است، در این شرایط باید بین دانشجویی که تلاش کرده با دانشجویی که آزمون را جدی نگرفته تفاوت قائل شد.
کد خبر : 605852
حسین رئیسی



حسین رئیسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند برگزاری آزمون جامع برای دانشجویان دوره دکتری در پاندمی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: آزمون به شکل رقابتی برگزار می‌شود در این روند برخی پذیرش و برخی دیگر نیز در آزمون حذف می‌شوند.


وی افزود: در بسیاری از مراکز علمی دنیا در ایام پاندمی کرونا هم آزمون‌های متعدد برگزار می شود به طوری که اغلب آزمون ها تا کنون به شکل حضوری انجام شده است. البته پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود تا برگزاری یک آزمون تبعات بیماری به دنبال نداشته باشد.


رئیسی ادامه داد: برگزاری آزمون باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و به شکل حضوری باشد.


این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: برگزاری آزمون به شکل حضوری اهمیت به‌حق و حقوق داوطلبان را به دنبال دارد. در این شرایط باید بین دانشجویی که تلاش کرده با دانشجویی که آزمون را جدی نگرفته تفاوت قائل شد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری آزمون جامع به صورت حضوری از لحاظ امنیت در آزمون و ارزیابی داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته