دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1400 - 13:54
در نشستی مشترک بررسی شد؛

مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی فراشبند زیر ذره‌بین مسئولان

مشکلات و معضلات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند با حضور مسئولان این شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 605681
بررسی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فراشبند، موانع، مشکلات و معضلات دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند با پیگیری و هماهنگی صورت گرفته توسط مهراب محبی رئیس این دانشگاه در نشست مشترکی در محل فرمانداری با حضور حسن سلطانی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، مهدی رستگاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد، مسئولان شهرستان فراشبند ازجمله حجت‌الاسلام محمدهادی ابراهیمی امام جمعه، صادق فروغی فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار، بخشداران، رئیس اداره آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند نخست گزارشی از این دانشگاه ارائه کرد و گفت: نداشتن یک ساختمان مستقل و رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های منطقه از مهم‌ترین مشکلاتی بوده که دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراشبند با آن مواجه است.


محبی در این جلسه از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس درخواست کرد تا دانشکده فنی‌وحرفه‌ای در مرکز فراشبند راه‌اندازی شود.


حجت‌الاسلام محمدهادی ابراهیمی امام‌جمعه فراشبند نیز در این جلسه با درخواست از مسئولان شهرستان و استان مبنی بر حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند تمام ادارات شهرستان را دعوت به همکاری و همراهی با دانشگاه آزاد اسلامی کرد.


صادق فروغی فرماندار شهرستان فراشبند نیز بر پاره‌ای از مشکلات دانشجویان و دانشگاه تأکید کرد و خواهان ارائه راهکار از مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی برای برون‌رفت این مرکز دانشگاهی از وضعیت موجود شد.


در پایان حسن سلطانی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با قدردانی از مسئولان شهرستان و دانشگاه، خواهان همکاری بیشتر مسئولان شهرستان برای رفع موانع و مشکلات ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فراشبند شد و قول همکاری برای اخذ رشته‌های جدید برای این دانشگاه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و راه‌اندازی دانشکده فنی‌ و مهارتی توسط مسئولان استانی را داد.



انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



دانلود فایل

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته