دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 15:26

اکرمی از خبر نشریه مثلث اظهار بی‌اطلاعی کرد/ تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط دولت با دفتر مراجع

سیدرضا اکرمی از تشکیل کارگروه رئیس‌جمهوری برای ارتباط با دفاتر مراجع و علما اظهار بی‌اطلاعی کرد.
کد خبر : 60542

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نشریه مثلث اخیرا مدعی شده است که رئیس‌جمهوری پس از ایجاد برخی چالش‌ها در ماه‌های ابتدایی دولتش در ارتباط با مراجع، کارگروهی برای بهبود ارتباط با مراجع و علما تشکیل داده است.


به گزارش فارس، آن‌طور که نشریه مثلث نوشته است حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهوری، علی ربیعی وزریر کار و امور اجتماعی به دلیل آشنایی با ساختار دفاتر مراجع و علما، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری به دلیل ارتباط نزدیک با رئیس‌جمهوری و سوابق گذشته در ارتباط با بیوت برخی علما و عبدالرضا رحمانی وزیر کشور به دلیل ارتباط با علی لاریجانی و از آن طریق استفاده از شبکه موثر رئیس مجلس در ارتباط با علما و مراجع، اعضای کارگروه جدیدی هستند که در دولت شکل گرفته است. نشریه مثلث در این گزارش تاکید کرده است: قرار بود افراد دیگری نیز به رئیس‌جمهوری معرفی شوند که به دلایل مختلفی از این سازوکار حذف شدند، و سید رضا اکرمی و علی یونسی از جمله این افراد بوده‌اند.


در این باره حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، از وجود این کارگروه بی‌اطلاعی کرد و گفت که با وی چیزی مطرح نشده است.


اکرمی در این حال تأکید کرد که تقویت ارتباط دولت با بیوت مراجع و علما بسیار کار پسندیده و خوبی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته