دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 15:11
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی: اشتباهات فردی باعث باخت ما مقابل گاز شد/ در دور برگشت اشتباهاتمان را برطرف می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دور برگشت لیگ برتر والیبال اشکالات را برطرف می‌کنیم و آماده به میدان خواهیم رفت.
کد خبر : 60538

مریم هاشمی درباره بازی مقابل تیم گاز به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «بازی خوبی بود و بازیکنان با قدرت کار را شروع کردند. در ست اول تیم ما بهتر از حریف بود اما متاسفانه در ست‌های بعدی بازیکنان کمی دچار غرور شدند و فکر کردند که می توانند نتیجه ست اول را تکرار کنند.»


وی افزود: «بازیکنانم فکر می کردند شکست دادن تیم گاز با وجود اینکه صدرنشین هم هست کاری ندارد و حریف سختی برای ما نخواهد بود. به همین دلیل در ست‌های بعدی عملکرد ضعیفی داشتند. ضمن اینکه من بارها این نکته را به آنها گوشزد کرده و گفته بودم در لیگ برتر نتیجه مشخص نیست.»


هاشمی در واکنش به اینکه در مصاحبه‌هایش گفته بود گاز را سه بر صفر می برید، تصریح کرد: «اگر همانطور که در ست اول و دوم بازی می کردیم در ست های بعد هم بازی می کردیم قطعا نتیجه سه بر صفر به سود ما می شد اما اشتباهات فردی بازیکنان باعث شد تا در دو ست بعد ضعیف عمل کنیم. هر چند که با تعویض‌هایی که داشتیم تلاش کردیم نتیجه بهتری بگیریم.»


هاشمی در پایان به اعتراض بازیکنان به داور اشاره کرد و گفت: «متاسفانه بازیکنان در بعضی موارد بیش از اندازه این اعتراضات را انجام دادند و این موضوع هم به حساسیت بازی‌ بر می گشت. امیدوارم که دور برگشت اینطور نباشد. ما تمریناتمان را به زودی شروع می‌کنیم، در دور برگشت در نخستین بازی مقابل ذوب آهن اشکالات را برطرف می کنیم و آماده تر به میدان خواهیم رفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته