دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سازمان اوج منتشر کرد؛

خفن‌ترین تصمیم زندگی «دهه هشتادیا» در یک نماهنگ/ هلالی و پویانفر با نوجوانان همنوا شدند +فیلم

نماهنگ «دهه هشتادیا» با موضوع رابطه نوجوانان و ماه محرم منتشر شد.
کد خبر : 605343
دهه هشتادیا

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، مرکز «مأوا» وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج نماهنگ «دهه هشتادیا» را با شکل و محتوایی بدیع منتشر کرد.


در این نماهنگ علاوه بر جمعی از نوجوانان به عنوان نقش‌آفرینان اصلی، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون و عبدالرضا هلالی و محمدحسین پویانفر دو مداح مشهور و پرمخاطب کشور نیز حضور دارند.


شعر این اثر که توسط گروه سرود وصال اجرا شده در حال و هوای نوجوانان دهه هشتادی بوده و سروده سعید پاشازاده است.علی شمس تهیه کننده و مهران علوی هم کارگردان این اثر هستند.


روابط عمومی مرکز موسیقی مأوا پس از انتشار این نماهنگ متنی را با عنوان «چند خط درباره یک تجربه جدید و ضروری» منتشر کرده که در مشروح آن آمده است: نوجوانان تقریباً بخش فراموش شده تولیدات رسانه‌ای در کشور ما هستند. درباره ویژگی‌ها و سلیقه‌ها و علاقه‌های آنان کمتر فکر می‌کنیم و کمتر کاری اختصاصی برای‌شان تولید می‌کنیم. و طبیعی است که وقتی ما کاری نمی‌کنیم، دیگران این خلا را با تولیدات متفاوت‌تری پر می‌کنند.


ما در مرکز موسیقی ماوا مدتی است تمرکز خود را بر این حوزه گذاشته‌ایم و در تلاشیم که آثاری را برای مخاطب نوجوان طراحی و تولید کنیم. در تلاشیم که این آثار صرفاً محدود به یک بخش از مخاطبان نباشد و هر اثری برای جامعه مخاطبان هدف آن اثر تولید شود. کما اینکه در محرم امسال هم نماهنگ «گره» برای بخشی از این مخاطبان تولید و با استقبال آنان روبرو شد و نماهنگ «دهه هشتادی ها» برای بخش دیگری از مخاطبان نوجوان، با حال و هوای دیگر و ادبیاتی دیگر تولید شد.


از ابتدای ورود به این حوزه می‌دانستیم که با مسیر طی نشده پر چالشی روبرو هستیم و پس از تولید هر اثر نیازمند شنیدن دقیق نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان و صاحب نظرانیم، تا ادامه این مسیر را دقیق‌تر و درست‌تر از قبل طی کنیم.


پس با آغوش باز شنوای نظرات همه شما هستیم. به امید اینکه این نقد و نظرات کمک کند تا مخاطب نوجوان در تولیدات رسانه‌ای کشور دیده شود».







انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب