دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 14:30
سازمان هواشناسی:

سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که بارش برف و باران تا فردا(یکشنبه) مهمان تهرانی‌ها و اکثر استان‌های کشور باشد و رفته رفته از شدت بارش‌ها کاسته شود.
کد خبر : 60526

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سازمان هواشناسی امروز( شنبه) پیش بینی کرد که سامانه بارشی ورود یافته به کشور که موجب برف و باران شده است تا 24 ساعت آینده مهمان تهرانی‌ها و استان‌های مرکزی کشور خواهد بود.


طی 24 ساعت آینده اکثر مناطق کشور و پایتخت با وزش باد، باران، برف، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و رفته رفته از شدت بارش‌ها کم می‌شود.


این سامانه بارشی که در حال حاضر اکثر نقاط کشور را با بارندگی همراه کرده از عصر جمعه و از غرب وارد کشور شده و موجی از بارندگی‌ها را فراهم آورده است، این سامانه بارشی به تدریج و از شامگاه فردا از کشورمان عبور می کند.


آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد امروز و فردا میزبان بارش‌ها و وزش باد هستند.


همچنین مردم در خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خوزستان نیز در طول ساعت‌های آینده تنها شاهد رگبار، رعد و برق و بارندگی‌های خفیف خواهند بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته