دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کد سربازی شریفی برای تراکتور زده شد؛ دست ملوان در پوست گردو

مهاجم سابق سپاهان به هدفش رسید و دوران خدمت سربازی‌اش را در تراکتورسازی تبریز خواهد گذراند.
کد خبر : 60522

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی شریفی که قبل از دیدار با ذوب‌‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اعلام کرده بود پس از این بازی از سپاهان جدا و به تراکتورسازی می‌پیوندد، در پایان این دیدار به تبریز رفت تا ادامه فوتبال خود را در این تیم نظامی دنبال کند اما در تقسیم مجدد نیروهای نظامی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته شده بود به عنوان بازیکن سرباز ملوان بندرانزلی اعلام شد.


اما پس از رایزنی های صورت گرفته توسط مسئولان باشگاه تراکتورسازی این مهاجم اصفهانی که برای حل مشکل خط حمله تراکتور به این تیم اضافه شده با حکم ستاد کل نیروهای مسلح، با تغییر کد از ملوان به تراکتور رفت تا این تیم را در رقابت‌های آسیایی همراهی کند. پیش‌بینی می‌شود اقدام تراکتورسازان با اعتراض شدید ملوانی‌ها مواجه شود. سردار کمالی در این‌باره گفته است به دلیل شرایط حساس تراکتورسازی و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این تصمیم به صورت استثنا انجام شده است. این بازیکن دوباره به جمع تراکتوری‌ها برگشت و از امروز تمرینات خود را با این تیم آغاز خواهد کرد.


به این ترتیب تعداد بازیکنان اضافه شده به تراکتورسازی پس از تعطیلات نیم فصل به 4 نفر رسید. تراکتوری‌ها مهدی کیانی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری را به جمع خود اضافه کرده‌ بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته