دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1400 - 12:45
با حضور دکتر طهرانچی؛

مراسم تکریم سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.
کد خبر : 605167
image-20210904124324-1.jpeg



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این جلسه که معاونان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، با اهدای لوح از تلاش‌های مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شد.


در متن تقدیرنامه آمده است:


«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا مردانی


با اهدای سلام و تحیات


نظر به انتصاب جناب‌عالی به سمت رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور و توفیق خدمت در این سنگر جدید، به این وسیله از زحمات و تلاش‌های مجدانه آن جناب در دوران مسئولیت «سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه» تقدیر و تشکر می‌نمایم.


امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید. توفیقات روزافزونتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.»


مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۷ تیرماه سال جاری و با حکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی کشور منصوب شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته