دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1400 - 10:11

اشک‌های اومتیتی پس از ابقا در بارسلونا

ساموئل اومتیتی پس از آنکه فرصت دوباره‌ای برای ماندن در بارسلونا پیدا کرد از فرط خوشحالی اشک ریخت.
کد خبر : 605109
خوان لاپورتا ساموئل اومتیتی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، عملکرد ساموئل اومتیتی رضایت‌بخش نبوده و بسیاری بر این باور بودند او که مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بلوگرانا را ترک خواهد کرد.


نشریه «موندو دپورتیوو» (Mundo Deportivo) اعلام کرد ساموئل اومتیتی بر خلاف همه شواهد بر نمایش تابستانی بازار غلبه کرد. او در نقل و انتقالات به جای ترک بارسا در این باشگاه باقی ماند. او در فصل گذشته کمتر مورد اعتماد رونالد کومان قرار گرفت و خاطره شکست برابر گرانادا یکی از دلایلی بود که سرمربی هلندی به این مدافع که مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرد اعتماد نکند.


مدافع فرانسوی در جلسه‌ای که با خوان لاپورتا داشت و این جلسه پر تنش آغاز شد توضیحات کافی را ارائه کرد تا رئیس باشگاه بارسلونا وی را شایسته فرصتی جدید بداند. البته به این بازیکن وعده حضور در ترکیب تیم داده نشد اما قول صحبت با رونالد کومان انگیزه مضاعفی به وی داد و او پس از این صحبت‌ها از فرط خوشحالی اشک ریخت.


اکنون این بر عهده مدافع فرانسوی است که تمرینات سختی انجام دهد و کومان را متقاعد کنند. اتفاقاً سرمربی بارسلونا دوست ندارد پیشنهادات فنی به او داده شود. اما فصل بسیار طولانی است و اگر اومتیتی بهترین تمرین را انجام دهد، کومان به سختی با او منصف خواهد بود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته