دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 16:56

دانشگاهیان واحدهای دانشگاهی خرم‌آباد و مهدی‌شهر اعدام آیت‌الله نمر را محکوم کردند

جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و مهدی‌شهر به شهادت رساندن آیت‌الله شهید باقر النمر را محکوم کردند.
کد خبر : 60507

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان لرستان در این تجمع اعتراضی گفت: این اقدام بی‌شرمانه رژیم سعودی محکوم است و آنان به زودی آثار شوم این اقدام وحشیانه‌شان را خواهند دید.


حجت الاسلام مهدی قدرتی ادامه داد: رژیم منحوس سعودی که با پشتوانه و حمایت‌های استکبار، آمریکا و صهیونیزم تولید و به بازار سیاست عرضه شده و از آن تکفیری‌ها، داعشی‌ها، بوکوحرام وسایر گروه‌های تروریستی زاییده شده است، به معضلی برای جامعه جهانی و خصوصا اسلام تبدیل شده است.


مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان بیان کرد: حساب وهابیت و تکفیری با اهل سنت جداست، شیعه و سنی به عنوان برادران دینی و مسلمان در کنار یکدیگر با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان اسلام (چه دشمنانی که در لباس کفر و چه آن‌هایی که در لباس اسلام) با بصیرت و روشنگری خواهند ایستاد،


این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بعضی به دنبال این هستند که از این آب گل آلود شده ماهی خود را صید کنند و بر طبل اختلاف و تفرقه در بین جامعه اسلامی بکوبند که چنین نتیجه‌ای را به حول قوه الهی نخواهند گرفت.


قدرتی افزود: جامعه روشنفکران و اندیشمندان دنیا به خصوص اسلام باید در وهله اول این اقدام رژیم سعودی را محکوم و در وهله دوم اقدام مناسبی انجام دهند، و دولت مردان و متولیان سیاست خارجی و دیپلماسی کشورمان هم باید در پاسخ به این عمل ددمنشانه اقدام به موقع، لازم و مناسبی از موضع اقتدار و سربلندی کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.


در پایان مراسم حاضران با سردادن شعارهایی علیه رژیم سعودی و قرائت بیانیه اقدام دولت سعودی را محکوم کردند.


رییس، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر هم پس از شرکت در نماز جمعه با همراهی سایر نمازگزاران اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساند آیت الله شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نمازگزاران جمعهٔ مهدیشهر پس از اقامه نماز با راهپیمایی و سر دادن شعار از حرکت شنیع سردمداران آل سعود در به شهادت رساندن روحانی برجسته و مجاهد شیعیان عربستان اعلام انزجار کرده و سکوت و چشم پوشی مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در این باره را محکوم کردند.


دکتر سید محمدجواد موسوی رییس واحد مهدیشهر اقدام اخیر دولت عربستان را نقض آشکار حقوق بشر عنوان کرد و آن را نتیجه بی‌تدبیری و بی‌تجربگی حکام عربستان دانست.


وی اقدامات برخی افراد در یورش و به آتش کشیدن سفارت عربستان را نیز کاری ناپسند و هزینه بر برای کشور خواند و ابراز امیدوای کرد با مشخص شدن و دستگیری عاملان و آمران این‌گونه رفتار‌ها از این پس شاهد چنین اقداماتی نباشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته