دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش ویژه آنا

چه کسانی در جلسات اتاق تهران بیشترین غیبت را داشتند + اسامی

این روزها در حالی تب انتخابات اتاق بازرگانی تهران شدت گرفته که مروری بر کارنامه اعضای اتاق نشان‌دهنده غیبت‌های زیاد برخی از اعضای این تشکل عالی بخش خصوصی است.
کد خبر : 6050

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، اعضای کنونی اتاق بازرگانی تهران و کسانی که برای اولین بار تلاش می‌کنند در این انتخابات برنده شوند، این روزها به شدت در حال فعالیت‌اند تا شایستگی خودشان را ثابت کنند.


آنها در نشست‌های خبری متعدد که تقریبا همه آنها با خرج کردن پول‌های کلان همراه است، برای حضور در انتخابات هفته آینده اتاق تهران تلاش می‌کنند. در این نشست‌ها گاه عملکرد یک سال گذشته اتاق تهران را نقد می‌کنند و گاه پا را از این فراتر گذاشته و به افراد مختلف اتهاماتی را متوجه می‌کنند.


با همه این اوصاف، نگاهی به نحوه حضور اعضای اتاق تهران در جلسات ماهیانه آن نشان می‌دهد برای برخی افراد، فقط اسم اتاق بازرگانی مهم است و فعالیت در آن ظاهرا کارکرد چندانی ندارد.


نکته دیگر این که برخی اعضای اتاق تهران پس از این که در مشاغل دولتی خود تثبیت شده‌اند، دیگر تمایلی به حضور در جمع فعالان بخش خصوصی ندارند.


در جدول زیر اسامی کسانی که 5 جلسه یا بیشتر در جلسات یک سال اخیر اتاق تهران غیبت داشته‌اند آمده‌ است. بر اساس این جدول که اطلاعات آن از سایت اتاق بازرگانی تهران استخراج‌شده، محمد آقا نهاوندیان، علی انصاری و اکبر کمیجانی طی یک سال گذشته در همه جلسات اتاق تهران غایب بوده‌اند. پس از آن نیز غلامرضا شافعی، مسعود کرباسیان،‌مهدی کرباسیان و علی نقی خاموشی بیشترین غایبان جلسات اتاق بوده‌اند.













































































نام و نام خانوادگی تعداد دفعات غیبت
محمد آقا نهاوندیان 12
اکبر کمیجانی 12
علی انصاری 12
مسعود کرباسیان 10
غلامرضا شافعی 10
مهدی کرباسیان 9
علی نقی خاموشی 9
شجاع الدین بازرگانی 7
عبدالمهدی بخشنده 6
رحیم یکه‌زارع 6
محسن صالحی‌نیا 6
جمشید عدالتیان 5
فاطمه دانشور 5
جعفر سرقینی 5
مسعود خوانساری 5
محسن بهرامی ارض اقدس 5
شاهرخ ظهیری 5

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته