دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1394 - 12:30

برگزاری یازدهمین جلسه کمیسیون دائمی استان البرز/ قدردانی از مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از حجت‌الاسلام انصاری به عنوان مسئول اقامه نماز این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.
کد خبر : 60491

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بهروز میرزا در یازدهمین جلسه کمیسیون دائمی استان البرز که در محل دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی این استان برگزار شد، با تشکر از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت گرفته در معاونت دانشجویی و فرهنگی بویژه دفتر اقامه نماز واحد کرج در خصوص ترویج فرهنگ انسان‌ساز نماز در دانشگاه با اهدای لوح تقدیری به حجت‌الاسلام انصاری از وی به عنوان مسئول اقامه نماز این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.


وی گفت: از آنجایی که نماز در دین مبین اسلام به عنوان ستون دین دارای اهمیت فراوانی در میان فرائض یومیه است، بنابراین اقامه و ترویج فرهنگ نماز نه تنها جزء جدایی ناپذیر وظایف مذهبی هر مسلمانی است، بلکه زمینه ساز ایجاد محیطی معنوی در میان قشر جوان شده و به دنبال آن موجبات دوری از بسیاری از لغزش‌ها و انحرافات اجتماعی و اخلاقی را فراهم می‌کند.


میرزا ابراز امیدواری کرد که این روند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ادامه داشته و گام‌های مهمی در ترویج فرهنگ نماز در میان جوانان برداشته شود.


این تقدیر در حالی صورت گرفت که در نخستین اجلاس استانی نماز در البرز از سوی استاندار و امام جمعه کرج، دکتر میرزا به عنوان مروج بر‌تر اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفت.


یازدهمین جلسه کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور سایر اعضا تشکیل شد. در این جلسه موضوع ارزیابی و تدوین برنامه ششم دانشگاه و نیز بودجه سال 1395 استان البرز برای ارائه به هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز میرزا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب