راه اندازی کمپین «روز شهرزاد»
به منظور مقابله با تعداد کپیهای بالا و دانلودهای غیرقانونی مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» کمپینی با نام «روز شهرزاد» راه اندازی شد.
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، ٢٢ دی ماه با شعار «روز حمایت از شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی» به عنوان کمپین «روز شهرزاد» انتخاب شده است.
اولین پوستر از سوی این کمپین در فضای مجازی منتشر شد. روی این پوستر اهداف این کمپین در قالب جملاتی مانند پرهیز از دانلود و خرید نسخه های غیرقانونی، پرهیز از اشتراک گذاری دی وی دی های سریال، برخورد با فروشندگان و ترویج دهندگان نسخه های تقلبی نوشته شده است.
سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی با سرمایه گذاری مشترک از سوی سید محمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی تولید شده است.
ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی و بیش از دویست بازیگر دیگر در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.
انتهای پیام/
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: