دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1400 - 14:47
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه:

ارتباط صنعت با دانشگاه موجب افزایش بهره‌وری صنایع می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، ارتباط صنعت با دانشگاه را موجب افزایش بهره‌وری در صنایع و کاربردی شدن علوم در دانشگاه‌ها دانست.
کد خبر : 604680
دیدار خادمی شورمستی و نورالله موسوی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سوادکوه، داریوش خادمی شورمستی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در نشست مشترک با سید نورالله موسوی رئیس شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی سوادکوه و سیدمجتبی مرتضوی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران در راستای ارتباط صنعت با دانشگاه، افزایش راندمان تولید در صنایع، تهیه طرح‌های تحقیقاتی برون‌دانشگاهی و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.


خادمی شورمستی در این نشست با بیان ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه اعم از آزمایشگاه‌های تخصصی به‌خصوص در گروه معدن و کلاس‌های آموزشی با امکانات سمعی و بصری اظهار کرد: این دانشگاه با اعضای هیئت علمی مجرب با رتبه استادیاری در رشته معدن، گرایش‌های این رشته را در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد داراست.


وی عنوان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه موجب افزایش بهره‌وری در صنایع و کاربردی شدن علوم در دانشگاه‌هاست.


موسوی مدیرعامل البرز مرکزی هم با بیان اینکه در بخش صنعت راندمان تولید ملاک عمل و موجب توسعه روابط خواهد بود، خواستار همکاری و تهیه طرح تحقیقاتی برای افزایش بهره‌وری و تولیدات شرکت متبوعش شد.


سیدمجتبی مرتضوی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران هم در این نشست با بیان همکاری و تعامل حداکثری با دانشگاه و شرکت البرز تأکید کرد: با حضور استادان دانشگاه و نگاه علمی و تحقیقاتی به بخش تولید ذغال‌سنگ و فرآوری محصولات جانبی شرکت می‌توانیم شاهد رشد و افزایش راندمان تولید و افزایش درآمد باشیم.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته