دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1400 - 12:23
عرب‌زاده خبر داد؛

اجرای طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بیان کرد: در قالب همکاری‌های مشترک سرای نوآوری و رشد دانشگاه آزاد اسلامی فرصت ادامه تحصیل و استخدام در قالب طرح پویش در این واحد دانشگاهی فراهم شد.
کد خبر : 604628
میثم عرب‌زاده



میثم عرب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در کاشان اعلام کرد: برای نخستین‌بار و در قالب همکاری‌های مشترک سرای نوآوری و رشد دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع پیشرو استان در اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان و به‌منظور تربیت نیروی متخصص مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به‌صورت محدود و برای علاقه‌مندان به تعداد محدود فرصت ادامه تحصیل و استخدام فراهم شد.


وی افزود: نظر به اعلام آمادگی صنایع پیشرو شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از طرح مشترک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای گزینش و اختصاص سهمیه استخدام برای تعدادی از داوطلبان حائز شرایط ( با حداقل معدل ۱۵ ) در رشته‌های مورد نیاز صنایع و بنگاه‌های اقتصادی شامل: برق، مکانیک، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مهندسی علوم دامی، ظرفیت ویژه‌ای برای ثبت‌نام از متقاضیان این طرح برای تحصیل در واحد کاشان در نظر گرفته شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: در این پذیرش، دانشجویان مکلف به گذراندن دوره‌های مورد نیاز صنایع و انجام کارورزی در صنعت مورد نظر هستند و بخشی از دروس به صورت مهارت‌محور در صنعت و دانشگاه بر اساس نیاز صنایع متقاضی به دانش‌پذیران ارائه می‌شود.


متقاضیان برای ثبت نام و اطلاع یافتن از عناوین رشته‌ها و جزئیات بیشتر درمورد این طرح می‌توانند به سایت دانشگاه به نشانی اینترنتی https://www.iaukashan.ac.ir/مراجعه کنند.



انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته