دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1400 - 10:23
رئیس دانشکده پرستاری واحد نجف‌آباد خبر داد؛

آغاز فعالیت سامانه ثبت‌ نام از داوطلبان در مراکز مراقبتی کووید- ۱۹

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از آغاز فعالیت سامانه ثبت‌ نام از داوطلبان فعالیت در مراکز مراقبتی کووید- ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
کد خبر : 604577
اصفهان



راضیه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نجف‌آباد عنوان کرد: از ابتدای شروع همه‌گیری کووید ۱۹ دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به‌منظور انجام‌وظیفه و رسالت خویش، همراه و در کنار کادر درمان در حال فعالیت بوده است.


وی افزود: در این راستا دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی با حضور داوطلبانه در عرصه‌های بالینی به کمک کادر درمان شتافته‌اند.


رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ادامه داد: از ابتدای همه‌گیری این بیماری تاکنون نزدیک به ۵۰ نفر از دانشجویان پرستاری در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان در کنار کادر درمان به بیماران نیازمند خدمت‌رسانی کرده‌اند.


 آغاز فعالیت سامانه ثبت‌ نام از داوطلبان در مراکز مراقبتی کووید- ۱۹


امینی افزود: حدود ۸۰ نفر از دانشجویان دانشکده به‌صورت داوطلبانه در سانترهای واکسیناسیون در استان اصفهان در حال امداد و کمک‌رسانی به افراد هستند.


رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: فداکاری و کمک‌های جهادی دانشجویان عرصه سلامت هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود و با توجه به تداوم بحران در استان و اعلام وضعیت اضطرار چشم‌انتظار کمک‌ها و همکاری دانشجویان توانمند هستیم.


وی با ابراز آرزوی گذر از این دوران سخت اظهار کرد: در همین ارتباط سامانه داوطلبان فعالیت در مراکز مراقبتی کووید ۱۹ فعال‌شده است که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به آدرس yavaran.mui.ac.ir با تکمیل فرم مربوطه آمادگی خود را برای فعالیت‌های مراقبتی کووید ۱۹ اعلام کنند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته