دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور احکام جداگانه؛

۳ معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل منصوب شدند

۳ معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با صدور احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند.
کد خبر : 604565
معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل منصوب شدند



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زابل با صدور احکامی جداگانه از سوی سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، حسنعلی رخشانی به‌عنوان معاون علمی، حمید اکاتی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و محمد جدیدالاسلام به‌عنوان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل منصوب شدند.


جلسه تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با حضور جمعی از مدیران و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد.



۳ معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل منصوب شدند


حسنعلی رخشانی پیش از این مسئولیت، عضو هیئت علمی و مدیرگروه شهرسازی و مدیریت شهری واحد زابل، معاون آموزشی، معاون پژوهشی و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد زابل بوده است.


حمید اکاتی هم پیش از این مسئولیت، سوابقی اجرایی مانند عضو هیئت علمی و مدیرگروه مدیریت دولتی، معاون آموزشی و پژوهشی و معاون مالی و اداری واحد زابل داشته است.


محمد جدیدالاسلام نیز پیش از این، سوابقی مانند عضو هیئت علمی و مدیرگروه زبان انگلیسی، معاون پژوهشی و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد زابل داشته است.


۳ معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل منصوب شدند


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته