دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1400 - 15:31
به همت خیران سلامت صورت گرفت؛

اهدای لپ‌تاپ به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اهدای ۹ دستگاه لپ‌تاپ به دانشجویان استعداد درخشان این دانشگاه به همت خیران سلامت خبر داد.
کد خبر : 604409
کاشان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، الهه میانه‌ساز در جلسه قدردانی از دانشجویان پرتلاش و استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۹ دستگاه لپ‌تاپ توسط خیران محسن دستجردی و همسرشان و امیر هاشمیان تهیه شده و در اختیار دانشجویان استعداد درخشان منتخب گذاشته شد.


مسئول کمیته درمان‌یار اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با قدردانی از حامیان افزود: خیران همیشه نشان داده‌اند که بازوی حمایتی دانشگاه و حوزه سلامت هستند و در زمان‌های حساس نقش‌آفرینی می‌کنند.


میانه‌ساز با ابراز خرسندی از اینکه باب همکاری خیران آموزشی به دفتر استعداهای درخشان باز شده است، از «دکتر سیدمحمدرضا طباطبایی» که واسطه این کار نیک بوده‌اند و از حمایت و پیگیری‌های مسئولان دانشگاه بابت وصول این هدایا از طرف خیران مقیم خارج کشور قدردانی کرد.


اهدای لپ‌تاپ به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان


رئیس اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این جلسه گفت: این اداره در جهت جذب خیران در زمینه‌های درمانی، آموزشی، پژوهشی، ساخت خوابگاه و ... تلاش می‌کند.


فاطمه عطوف با ابراز خرسندی بابت حضور ارزشمند خیرین آموزشی در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه و قدردانی از خیران، تداوم چرخه مهربانی توسط دانشجویان را خواستار شد.


طباطبایی که نیز در این جلسه به نیابت از دو خیر حضور داشت، گفت: تلاش شده است در دوران کرونا، بهترین وسیله آموزش مجازی برای بهترین دانشجویان دانشگاه برای استفاده در بهترین مسیر که همان کسب علم و دانش است، تهیه شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب