دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا لک: گیتی‌پسند قهرمان نیم فصل دوم لیگ فوتسال است/ فدراسیون در روز آخر نظارت بیشتری روی بازی‌ها داشته باشد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: امیدوارم حداقل در روز پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال، فدراسیون نظارت بیشتری بر بازی‌ها داشته باشد تا شاهد درگیری میان بازیکنان تیم‌ها نباشیم.
کد خبر : 60434

هفته آخر لیگ برتر فوتسال فردا انجام می‌شود. تاسیسات دریایی، گیتی پسند و مس سونگون سه تیمی هستند که با 49 امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول جای گرفته‌اند و هر سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتسال را در روز آخر دارند.


رضا لک سرمربی گیتی پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال و شانس قهرمانی این تیم در این فصل از مسابقات اظهار داشت: «مسابقات لیگ امسال از حساسیت بالایی برخوردار بود و مدعی شدن سه تیم برای قهرمانی نشان دهنده جذابیت و پویایی لیگ امسال‌ است. در روز آخر کار برای ما نسبت به دو حریف دیگر سخت‌تر است، چون ما باید مقابل تیم بسیار خوب حفاری بازی کنیم و این مساله کارمان را مشکل می‌کند.»


وی ادامه داد: «روزی که تیم گیتی پسند را تحویل گرفتم، این تیم 8 امتیاز با صدر جدول فاصله داشت. اما با عملکرد خوب بازیکنان تیم توانستیم این فاصله را جبران کنیم و با تفاضل گل نسبت به تیم صدرنشین در جایگاه دوم قرار بگیریم. در واقع گیتی پسند با 25 امتیاز قهرمان نیم فصل دوم لیگ محسوب می‌شود. امیدوارم این عملکرد خوب در بازی فردا هم ادامه داشته باشد و در نهایت به قهرمانی ما منجر شود.»


سرمربی گیتی پسند در خصوص حواشی لیگ فوتسال و حساسیت بازی‌ها در روز پایانی که احتمال درگیری میان تیم‌ها وجود دارد، گفت: «در چند سال اخیر فوتسال ما به دلیل عدم اجرای صحیح قانون با حواشی زیادی همراه بود. بخشی از این حواشی به تیم‌ها برمی‌گردد و بخش دیگر به فدراسیون ربط پیدا می‌کند. فردا هم بازی‌های مهمی را پیش رو داریم و امیدوارم حداقل در روز پایانی فدراسیون نظارت بیشتری بر بازی‌ها داشته باشد تا شاهد درگیری میان بازیکنان تیم‌ها نباشیم.»


تیم ملی فوتسال ایران قرار است در بهمن ماه در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود شرکت کند، لک در مورد کیفیت لیگ امسال و حضور پدیده‌های لیگ در تیم ملی گفت: «به طور حتم جدول لیگ امسال نشان دهنده پویایی مسابقات است. همه تیم‌ها در ترکیب خودشان بازیکنان جوان و مستعدی را به فوتسال معرفی کردند. حالا باید منتظر انتخاب سرمربی تیم ملی بود که چه نگاهی نسبت به بازیکنان لیگ دارد. امیدوارم نگاه سنتی که فقط چند بازیکن خاص به تیم ملی دعوت می شوند، از تفکرات مربیان تیم ملی کنار رود و همه پدیده‌ها و بازیکنان خوب لیگ به تیم ملی دعوت شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته