دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سیدجلال حسینی: دلیلی ندارد از نفت جدا شوم/ عرب‌ها اگر دلشان می‌خواهد 3 بر صفر بازنده شوند به ایران نیایند

مدافع نفت‌تهران گفت: دلیل ندارد از تیمی که با آن قرارداد دارم جدا شوم. نفت در نیم فصل دوم جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود.
کد خبر : 60409

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص احتمال جدایی‌اش از جمع شاگردان علیرضا منصوریان ضمن بیان مطلب فوق گفت: «دو روز است که با تیم تمرین می‌کنم. با توجه به مصدومیتم در حال گذراندن دوران نقاهتم بودم و در تمرینات قبلی شرکت نمی‌کردم. با آغاز دور جدید تمرینات تیم در کنار سایر بچه‌ها تمرین می‌کنم تا خود را آماده حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر کنم.»


وی ادامه داد: «مصدومیت سختی را پشت سرگذاشتم. این مصدومیت خیلی مرا اذیت کرد اما با درمان خوبی که داشتم به خوبی خود را آماده‌ حضور در ترکیب تیم کرده‌ام. این روزها در کنار دیگر بازیکنان تیم تمرین می کنم تا از لحاظ بدنی به شرایط خوبی که پیش از دوران مصدومیتم داشتم، برگردم و حالا در شرایط مساعدی برای بازگشت به فرم خوب گذشته ام هستم. تلاشم این است که در کنار سایر بازیکنان تیم بتوانیم با قدرت رقابت‌هایی که پیش رو داریم را شروع کنیم.»


مدافع نفت‌تهران درباره حل بخشی از مشکلات مالی بازیکنان تیم بیان داشت: «با اندکی دقت در کلیه تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر متوجه می‌شوید که اکثر تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند. تمامی مدیران تیم تلاش می‌کنند که به بازیکنان پول تزریق شود تا بدون دغدغه خاصی به فکر موفق شدن باشند. 20 بهمن ماه هم بازی مهمی با الجیش قطر داریم. امیدوارم با پیروزی در این بازی بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.»


«نفت‌تهران درلیگ برتر روند رو به رشدی داشته است.» سیدجلال حسینی با بیان این مطلب یادآورشد: «تیم ما با وجود مصدومان زیادی که داشت اما موفق شد خود را در پایان هفته هفدهم جزو تیم‌های تک رقمی لیگ برتر قرار دهد. بازیکنان تیم نشان دادند که توانایی آن را دارند در سخت‌ترین شرایط خود را در جمع تیم‌های مدعی حفظ کنند. با تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم تلاش خواهیم کرد تا جزو بهترین تیم‌های جدول رده‌بندی قرار بگیریم.»


وی در واکنش به جدایی پیام صادقیان و همچنین احتمال رفتن بازیکنان دیگری از ترکیب نفت تهران تصریح کرد: «این موضوع می‌‌تواند به تیم ضربه بزند. برخی نفرات صبور نیستند و تصور می‌کنند در تیم‌های دیگر موقعیت بهتری وجود دارد. این شرایط حرفه‌ای فوتبال دنیاست و نمی‌توان جلوی کسی که دلش با تیم نیست را گرفت. پیدا کردن جایگزین برای چنین بازیکنانی سخت است اما با اتکا به بازیکنان جوان و آینده‌داری که داریم، می‌توانیم با موفقیت راه قبلی‌مان را ادامه دهیم.»


مدافع نفت‌ تهران ادامه داد: «پیام صادقیان یک پدیده است و چنین استعدادی باید در سطح اول فوتبال ایران حفظ شود. خودش باید در این راه به خودش کمک کند و امیدوارم هر جا که هست، موفق شود. امیدوارم دیگر بازیکنان نفت به جای ترک این تیم به فکر موفقیت در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی باشند چرا که نفت آینده روشنی در ادامه فصل خواهد داشت.»


وی درباره عدم حضور تیم‌های عربستانی و اماراتی مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: «بهتر است به این حواشی توجه نکنیم. آنها اگر دلشان می‌خواهد سه بر صفر بازنده شوند به ایران نیایند. در بازی‌هایی که میزبان هستند هم می‌توانند کشور دیگری را به عنوان میزبان معرفی کنند که این موضوع هم به سود ما و تمامی تیم‌های ایرانی است. آنها فقط جنجال‌سازی می‌کنند و به دنبال پیروزی غیرورزشی هستند. مطمئن باشید که به ایران می‌‌آیند.»


حسینی درباره صعود تیم ملی امید به المپیک 2016 نیز اظهار داشت: «به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان جا دارد از حبیب کاشانی تشکر کنم. او نهایت تلاشش را کرد تا تیم امید با قدرت در رقابت‌های انتخابی شرکت کند. الان باید از لحاظ روحی و انگیزشی تیم را به بهترین شرایط خود رساند. این بازیکنان باور کنند که توانایی این را دارند جزو نمایندگان آسیا در المپیک باشند به این هدف می‌رسند. امیدوارم کادرفتی تیم به خوبی این باور را به شاگردان خود بدهد تا قفل ورود به المپیک شکسته شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته