دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1400 - 13:53
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جنایت تروریستی هشتم شهریور نمادی از حقانیت نظام است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هشتم شهریورماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان‌های تروریستی است.
کد خبر : 604066
رجایی



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم‌های بزرگداشت و یادبودی به‌صورت محدود و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در تمامی استان‌های کشور برگزار کرد.


متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به شرح زیر است:


هشتم شهریورماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان‌های تروریستی است که با ارتکاب شنیع‌ترین جنایات ضد بشری در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها چهره سفاک و خون‌ریز خود را در برابر این ملت ستمدیده نمایان ساخته‌اند.


انفجار دفتر نخست‌وزیری در ۸ شهریورماه ۱۳۶۰ و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، از نقاط سیاه کارنامه ننگین سازمان منافقین و حامیان بین‌المللی آن‌هاست که هرگز از حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی پاک نگشت و منافقین کوردل در پاسخ این اقدامات جنایتکارانه خود با سیلی‌های محکم و قاطع ملت مواجه شدند.


شهید محمدعلی رجایی، رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر، نخست‌وزیر از چهره‌های شاخص و انقلابی نظام بودند که در این روز به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، نمونه‌های بی‌بدیلی از ساده زیستی و تلاش صادقانه و ایثار جان در راه خدمتگزاری به ملت بودند و تا آخرین نفس، در این مسیر الهی حرکت کردند. بدون شک الگوسازی سبک زندگی و مدیریت شهیدان رجایی و باهنر برای تمام مسئولان نظام و تحکیم وحدت میان ملت و دولت، قدمی بزرگ در نیل به آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) در احیای اسلام ناب محمدی (صل ‌الله علیه و آله و سلم) خواهد بود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن همدردی با خانواده‌های گران‌قدر شهدای ترور و گرامیداشت یاد همه شهدای شهریورماه، اعلام می‌دارد؛ ایران اسلامی در دهه‌های گذشته همواره یکی از قربانیان اصلی تروریسم در سطح منطقه و جهان بوده و تروریست‌های کوردل بارها با هدف قرار دادن مسئولان و دانشمندان این سرزمین کینه خود را از این ملت مقاوم و آزادی‌خواه نشان داده‌اند، لکن ملت مبارز و مستقل ایران اسلامی همچنان بر مقاومت در برابر استکبار جهانی و ایستادگی در برابر تروریسم بین‌الملل ادامه داده و در سالیان اخیر نیز با تقدیم شهیدان والامقامی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، همچنان در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و به تبعیت از مقتدای عظیم‌الشأن جهان اسلام حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) طریق و مسلک شهیدان راه خدمت را ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته