دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده نیروی دریایی سپاه: یمنی‌ها، به برکت انقلاب اسلامی، 9 ناو سعودی را سرنگون کرده‌اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یمنی‌ها تا امروز ۹ ناو و شناور ۸۰۰ میلیون دلاری سعودی‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند و این به برکت انقلاب اسلامی و شهداست
کد خبر : 60342

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از بسیج‌پرس، دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم بزرگداشت شهدای عرفه که شب گذشته در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) با گشایش راه انقلاب اسلامی چهره اسلام ناب را به همه دنیا نشان داد، اظهار کرد: در طی ۳۷ ساله گذشته همواره با جلوه‌های جدیدی از اقتدار، امنیت و قدرت بی‌انتهای ایران همه مستکبران را به انفعال کشانده است و پیام اصلی شهدا این است.


وی در ادامه افزود: قدرت انقلاب اسلامی در حالی که مستکبران تصور نمی‌کردند قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و این را مستکبران می‌دانند که این قدرت و استکبار باعث شده است که ایران در راهبردهای اساسی خود رسما تغییر ایجاد کنند.


سردار فدوی تصریح کرد: منشأ همه اقداماتی که دشمن انجام می‌دهد آمریکاست. انفعالی بودن آنها را می‌بینیم و عدم رویارویی مستقیم آنها را شاهد هستیم.


فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: طراحی نقشه‌های خبیثانه مستکبران نشانه‌های انفعال خود را به وجود آوردند و با فرستادن احمق‌هایی که به مثابه عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند شرایط انفعال بیشتر خود را نشان دادند.


وی در ادامه عنوان کرد: هیچ یک از کشورهای منطقه که جمعیتی هم ندارند عددی نیستند که دشمن جمهوری اسلامی شوند و آمریکا می‌داند که نه خودش و نه دست نشانده‌هایش نمی‌توانند ایران را تهدید کنند.


سردار فدوی اضافه کرد: هر اتفاقی که در منطقه شاهد هستیم، مستقل نیست و مانند ۳۷ ساله گذشته اقدامی از طرف شیطان بزرگ آمریکا است و اگر اقدامی توسط انقلاب اسلامی صورت بگیرد بر اساس اقدامات آمریکا خواهد بود.


فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: آمریکا فریب‌خوردگان را به اسم گروه‌های مختلف در بدترین شکل ممکن به اعمال تروریستی وادار کرده است تا چهره مطلوبی که آمریکا می‌خواهد از اسلام به دنیا معرفی کند و همچنین تفرقه ایجاد کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته