دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

منصور قنبرزاده: انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی شد/ AFC ایران را کشوری با امینت بالا می‌داند

مدیرعامل نفت تهران گفت: نظر ما بر انتقال قرضی بیرانوند به پرسپولیس بود، اما مدیران این باشگاه دروازه‌بان ما را به صورت دائمی می‌خواستند.
کد خبر : 60325

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره آخرین وضع انتقال بیرانوندبه پرسپولیس گفت: «باشگاه پرسپولیس درخواستی برای جذب بیرانوند برای ما ارسال کرد و ما هم به دلیل اینکه این تیم از در این پست مشکل دارد با انتقال بیرانوند به پرسپولیس موافقت کردیم. اما نظر ما قرارداد قرضی باشگاه پرسپولیس با بیرانوند بود که با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شد و آنها خواهان قرارداد دائم با دروازه‌بان ما بودند. به همین دلیل، داستان انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی شد.»


مدیر عامل باشگاه نفت درباره انتقال وحید امیری به پرسپولیس و جدایی پیام صادقیان از این باشگاه گفت: «باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای جذب وحید امیری نداد و خبر انتقال او به پرسپولیس صحت ندارد. پیام صادقیان هم خواستار جدایی از نفت شده و با چند باشگاه هم وارد مذاکره شده اماباشگاه هیچ تصمیمی برای انتقال صادقیان نگرفته است.»


وی در ادامه در واکنش صحبت‌های اخیر مسئولان عربستانی مبنی بر اینکه برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های ایرانی به ایران سفر نمی‌کنند، گفت: «صحبت‌های مسئولان عربستان کاملا جنبه سیاسی دارد و ربطی به ورزش ندارد. همه دنیا می‌دانند که عربستان کشوری است که با یک کشور عربی دیگر در حال جنگ است و یک کشور جنگی امنیت کامل ندارد. اما AFC ایران را یک کشور با امینت بالا می‌داند و بازی‌های کشورهایی مثل افغانستان و سوریه را که امنیت ندارند، در ایران برگزار می‌کند.»


وی افزود: «اوایل بهمن ماه جلسه AFC با حضور روسای فدراسیون همه کشورهای عضو در قطر برگزار می‌شود و رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم در این مجمع حضور دارد. کفاشیان باید در این جلسه از حق ایران دفاع کند و ادعای کشورهای عربی و به خصوص عربستان مبنی بر ناامن بودن ایران را برای مسوولین AFC تشریح کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته