دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیامی؛

دکتر طهرانچی فرارسیدن روز کارمند را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن روز کارمند را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 603195
دکتر طهرانچی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.


متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:


بسمه تعالی


"با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص)و اهل بیت‏ کرامش‏ که چراغ راه بشریت‏اند".


فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند که با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر مصادف شده، الگوی جاودان خدمتگزاری دولتمردان به ملت است.


روز کارمند فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای صادقانه همکاران ارجمند خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی داشته باشم که قطعاً نقش مهم و موثری در پیشرفت و شکل‏گیری هویت این دانشگاه ایفا می‌کنند و به عنوان یکی از پایه‏های اصلی رشد و تعالی آن شناخته می‌شوند.


طی این مدت که کشورمان درگیر مقابله با ویروس کووید۱۹شده، دانشگاه آزاد اسلامی با تمام ظرفیت علمی-آموزشی و پزشکی خود کوشیده تا به بهترین وجه ممکن به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند. برگزاری کلاسهای آموزش مجازی در سال‌جاری که به بیش از سه میلیون نفر کلاس رسیده، خود گویای حجم کار و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این دانشگاه است و اگر همت و همکاری مضاعف بخش‌های مختلف دانشگاه وجود نداشت، نمی توانستیم در حوزه آموزشی و ارائه خدمات آنلاین موفق عمل کنیم، جا دارد از زحمات و سختی هایی که در جریان کار پیش آمد، از همه عوامل و دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی صمیمانه داشته باشم.


لازم است یاد و نام کارمندان خدوم و دلسوزی که در این ایام به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم را گرامی داشته و از خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه الهی و برای خانواده هایشان آرزوی صبر و سلامتی مسئلت دارم.


مسلما حفظ کرامت انسانی و رسیدگی به رفاه و نشاط عمومی کارمندان عزیز و زحمت‌کش وظیفه مسئولان دانشگاه است و اعتقاد دارم حمایت از نیروی انسانی، یکی از پایه‌‏های موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و انشاالله مسئولان در حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه برای بهبود شرایط، برنامه ریزی هدفمندی را در دستور کار قرار می دهند.


این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان، به‌ویژه کارمندان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و کشورمان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته