دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1400 - 15:58
مشتریان، ضرورت دنیای تجارت؛

نگاهی به باشگاه مشتریان بانک رفاه

امروزه بسیاری از شرکت‌ها برنامه¬های متنوعی را برای ایجاد ارتباط با مشتــــریان خود صرف می‌کنند. جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری در آن‌ها به وسیله فراهم کردن ارزش‌هایی فراتر از ارزش‌های ذاتی کالاها یا خدمات. از استراتژی‌های مهم بازاریابی و اهداف باشگاه مشتریان است.
کد خبر : 603080
3

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا از از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امروزه بسیاری از شرکت‌ها برنامه¬های متنوعی را برای ایجاد ارتباط با مشتــــریان خود صرف می‌کنند. جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری در آن‌ها به وسیله فراهم کردن ارزش‌هایی فراتر از ارزش‌های ذاتی کالاها یا خدمات. از استراتژی‌های مهم بازاریابی و اهداف باشگاه مشتریان است.


در واقع با شگاه‌ مشتریان “Customers Club”، نوعی از برنامه‌های ایجاد وفاداری است که از طریق روابط نزدیک و ایجاد  ارتباط فکری و رفتاری با مشتریان سعی در ترغیب، فعالسازی و وفادار نمودن آنها دارد.


بزرگترین مزیت یک باشگاه مشتریان، حفظ ارتباط با مشتریان است. در فعال یتهای تبلیغاتی برای کسب و کار، یک ارتباط یک‌طرفه ایجاد می¬گردد و نوعی از ارتباط شکل می¬گیرد که فقط پیام شما را به گوش مشتریان احتمالی می¬رساند؛ در حالیکه در باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری ارتباط شما با مشتری بصورت دوطرفه شکل گرفته و مشتری به‌طور کامل درک می‌کند که قدردان وفاداری او هستید، نظراتش برای شما اهمیت دارد و به میزان وفاداری او، مزایا و تخفیفات بیشتری به او خواهید داد.


به همین منظور اداره بانکداری اختصاصی بانک رفاه در راستای پیاده¬سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضاء، شناسایی نیازهای مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل کاربری آنها، ترفیع فروش خ دمات الکترونیکی و اثربخش سازی تبلیغات، نسبت به راه اندازی و پیشبرد باشگاه مشتریان در قالب طرح¬های مختلف اقدام نموده ¬است. این باشگاه با ماموریت مشتری مداری و تمرکز بر سهولت ارائه خدمات الکترونیک شروع به کار کرده است و با توجه به لزوم تشویق اعضای باشگاه به انجام تراکنش الکترونیک از طریق درگاه های بانک رفاه کارگران، تمرکز اصلی باشگاه بر روی کانال‌های با نکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی و موبایل ‌بانک قرار دارد.


طرح فعلی این باشگاه با نام "ر اه رفاه" در حال اجرا می باشد. در طرح مذکور انجام عملیات بانکی به صورت غیر حضوری، از طریق خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می¬باشد. در هر دوره از قرعه کشی طرح مذکور، جوایز متنوعی شامل کمک هزینه خرید لوازم منزل، کمک هزینه سفر، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی و کمک هزینه چکاپ پزشکی در نظر گرفته شده است که به برندگان خوش شانس اهدا می گردد.


علاوه بر طرح راه رفاه، ب اشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران با شرکت های معتبری همچون شرکت پا کشوما، فروشگاه لوازم خانگی ل ایف، گروه مالی  شریف، فروشگاه اینترنتی در مان کالا، آزمایشگاه ل یانا، فروشگاه لوازم خانگی رهاورد کالای ایزدی، بازرگانی لطیفی، لوازم خانگی شهاب و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سینجر تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است و اعضای باشگاه می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان و ورود به منوی تخفیفات از شرکت¬های طرف همکاری اطلاع یافته و از تخفیف های ۵ تا ۲۰ درصدی برخوردار می شوند.


در حقیقیت باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران در خدمت رسانی به مشتریان، چند بعدی عمل کرده و با یک تیر چند هدف را نشانه رفته است. اول اینکه در این دوران شیوع بیماری کرونا حفظ سلامتی مشتریان برایش مهم است و آن ها را تشویق می کند تا با استفاده از خدمات الکترونیک این بانک در حفظ سلامتی خود، خانواده و هم وطنان بکوشند. دیگر اینکه مشتریان با عضویت در این باشگاه، علاوه بر خدمات بانکی، می توانند سایر نیازهای خود را نیز با خرید از فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد این باشگاه خریداری کنند و در پایان هر ماه نیز با شرکت در قرعه کشی جوایزی نیز برنده شوند. از این¬رو عضویت در این باشگاه مزایای متنوعی دارد که نظر هر مشتری نکته سنجی را به خود جلب می کند؛ مشتریانی که با هزینه – فایده کردن رفتارهای مالی و رفع نیازها خود، درنگ در عضویت را جایز نمی دانند.


نگاهی به باشگاه مشتریان بانک رفاه


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب