دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1400 - 13:33
مجتبی خورشیدی:

تمرینات تیم ملی بدون سرمربی برگزار می‌شود/ مشکلی برای حضور قدوس اعلام نشد

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: تا زمان منفی شدن تست کرونای اسکوچیچ و هاشمیان، تمرینات زیر نظر کریم باقری برگزار می‌شود.
کد خبر : 603026
دراگان اسکوچیچ مجتبی خورشیدی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مجتبی خورشیدی درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: بازیکنان از ساعت ۱۲ در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و امیدوارم تست‌های کرونایی که پشت سر گذاشتند با پاسخ منفی روبه‌رو شود.


وی در واکنش به ابتلای دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به کرونا عنوان کرد: در غیاب این ۲ نفر تمرینات زیر نظر کریم باقری و ماریو توث برگزار خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. هر زمان تست کرونای این ۲ نفر منفی باشد پزشکان اعلام می‌کنند و تمرینات زیر نظر آنها برگزار خواهد شد.


سرپرست تیم ملی در مورد زمان حضور لژیونرها در تهران بیان کرد: این بازیکنان از هشتم در اختیار تیم ملی هستند. تیم ملی روزهای ۹ و ۱۰ شهریور با تمام نفرات تمرین خواهد کرد و برای بازی با سوریه آماده خواهد شد.


وی که با بخش خبری شبکه ۳ صحبت می‌کرد درباره مشکلات پیش آمده برای حضور سامان قدوس در اردوی تیم ملی تصریح کرد: به محض انتشار این خبر با دستور رئیس فدراسیون تماس‌هایی با وزارت امور خارجه گرفته شد اما هیچ‌کس در مورد پروتکل‌های کشور انگلستان نکته جدیدی ارائه نکرد. در واقع صحبت و یا گزارشی در مورد اینکه قدوس نمی‌تواند به خاطر پروتکل‌ها در اردو شرکت کند به ما در این زمینه ارائه نشد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته