دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید نمایندگان هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قاینات

رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد به اتفاق چند از نمایندگان دبیرخانه هیات موسس و نمایندگان ریاست هیات امنای استان خراسان جنوبی و اعضای هیات رئیسه واحد قاینات پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و امکانات واحد قاینات بازدید کردند.
کد خبر : 60301

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فلسفه تشکیل هیات عالی نظارت دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اهداف این هیات‌ها، حمایت و پشتیبانی و راهنمائی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور است.


دکتر عبدالمجید حلمی ادامه داد: همه ما در یک مجموعه هستیم و وحدت گرایانه راهکارهایی پیدا می کنیم و به سمت اهداف دانشگاه که اهدافش بسیار متعالی است حرکت می کنیم.


حلمی ابراز امیدواری کرد که همه با هم و دست در دست یکدیگر دانشگاهی با ظرفیت بالای علمی و تخصصی و فناورانه بسازیم که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.


رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد :مساله اساسی در واحدها متکی نبودن به درآمد شهریه است که واحدها با خلاقیت و نوآوری، فرهنگ‌سازی در بین کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان باید ثروت خلق کنند و درآمدزایی کنند.


حلمی ابراز امیدواری کرد که همه با هم و دست در دست یکدیگر دانشگاهی با ظرفیت بالای علمی و تخصصی و فناورانه بسازیم که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

وی با توجه به غزلی از مولانا افزود: انسانها باید از روشن فکری به سمت روشن بینی عبور کنند.


حلمی بزرگترین سرمایه های دانشگاهها را نیروی انسانی معرفی کرد.


رئیس واحد قاینات نیز به بیان تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی قاینات پرداخت و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قاینات دارای 53 رشته دو رشته در مقطع دکتری، 14 رشته در کارشناسی ارشد و 37 رشته در مقاطع کارشناسی و کاردانی این واحد دانشگاهی نیز نام برد.


حامد اسفرقی افزود: از این تعداد دو رشته دکتری حسابداری و روان­شناسی تربیتی و 8 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در یک سال گذشته به مجموعه رشته ها واحد قاینات افزوده شده است .


اسفرقی ادامه داد: بیش از 3647 فارغ التحصیل، آزمایشگاه ها و کارگاه‌های پیشرفته برق و عمران، مجتمع های خوابگاهی برادران و خواهران، سالن ورزشی (بدنسازی) شهدای گمنام، تجهیز اتاق مهارتهای بالینی رشته پرستاری کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استانی قرآن و عترت از سوی دانشجویان واحد، کسب عنوان قهرمانی ورزشی از سوی دانشجویان، مشارکت در طرح دانش بنیان هد برداشت زرشک و... را از اهم فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قاینات در یک سال گذشته عنوان کرد .


در ادامه دکتر بلاغ جمالی و دکتر محمودزاده از اعضای دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به بیان سیاست‌ها، اهداف تعیین شده در دبیرخانه هیات موسس دانشگاه، تعامل و همکاری‌های دبیرخانه با واحدهای دانشگاهی، تعامل دانشگاه با بخش صنعت و... پرداختند.


در پایان از بخش‌های مختلف دانشگاه اعم از مجموعه آزمایشگاه‌های، کتابخانه، آزمایشگاه ها و کارگاه‌های پیشرفته برق، اتاق پراتیک رشته پرستاری ، سالن بدنسازی و ... بازدید به عمل آوردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته