دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1400 - 10:03

قدوس به سرنوشت محمد صلاح دچار می‌شود؟

سفر سامان قدوس به ایران برای حضور در بازی‌های ملی با صدر بیانیه اتحادیه لیگ برتر انگلیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
کد خبر : 602920
سامان قدوس

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، اتحادیه لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد اجازه سفر را به حدود ۶۰ بازیکن ۱۹ باشگاه لیگ برتری برای حضور در بازی‌های ملی نخواهد داد و این تصمیم به اتفاق آرا گرفته شده است. دلیل این تصمیم نگرانی‌های عمومی از ورود مسافران کشورهایی است که در فهرست قرمز انگلیس قرار دارند و ۲۶ کشور شامل این وضعیت هستند.


در همین راستا فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد لیورپول اجازه سفر را به محمد صلاح نداده است. آلیسون بکر، فابینیو و روبرتو فیرمینو سه ملی‌پوش برزیلی لیورپول نیز اجازه سفر به کشورشان را نخواهند داشت. مسافرانی که از کشورهای فهرست قرمز به انگلیس سفر کنند باید ۱۰ روز در قرنطینه باشند و لیورپول علاقه‌ای ندارد تا چهار بازیکن مهم خود را به خطر بیندازد.


این تصمیم شامل حال سامان قدوس هم خواهد شد. برنتفورد که شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس داشته به احتمال فراوان اجازه سفر را به لژیونر ایرانی تیمش نمی‌دهد. البته این گمانه‌زنی بر اساس تصمیم اتحادیه لیگ برتر انجام می‌شود اما قدر مسلم سفر قدوس به ایران برای حضور در بازی‌های ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته